Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-25, 10:33
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Som vanligt häver du ur dig massa skit som du sedan inte kan backa upp med en förklaring ens när man ber dig, tyder på att inte ens du själv förstår vad du snackar om och att du således är ovärdig att ens försöka föra en diskussion med.

Dina märkliga argument är verkligen inget som stärker bilden av Fedor som p4p-kung, så mycket kan man i alla fall lugnt sammanfatta det med...
Listor och vad? P4p-kung?

Han är den som regerade längst, det är liksom inte vad jag jag tycker, en lista med åsikter som utser någon, utan det är fakta.

Du kan inte komma med något objektivt någon gång, du kan inte hitta någon som dominerat sin klass i ca 10 år, men p4p-listor finns i mängder med många olika beroende på tycke och smak.

10 år. Ingen åsikt.
Citera
2015-04-25, 12:20
  #194
Medlem
Moffegrevs avatar
Förvånansvärt få som nämner Mcgregor här i tråden.
Citera
2015-04-25, 13:27
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Förvånansvärt få som nämner Mcgregor här i tråden.
Allvarligt nu, tror du han kan sansa sig och komma in rätt mot Aldo, tar han ens Aldo på allvar?

Jag fattar att han tycker tidigare motstånd varit skämt, men jag undrar på allvar, fattar han att Aldo kanske inte är likadan?

Det är förvisso lång tid kvar, men det hade varit coolt och passande om han tonade ner underhållningen så istället för att vara clownen som tror alla är rädda, anpassade sig till läget, blev allvarlig nu, nu när det är dags.

Tror han haft för lätt väg och då är det inte konstigt att han skrattar åt allt och alla, och därför kommer Aldo att bli det han aldrig förväntade sig.

Jag hoppas jag har fel.
Citera
2015-04-25, 16:49
  #196
Medlem
GSP rent objektivt. Finns ingen som är i närheten av honom längre. Både fedor och silva har tappat. J Jones är påväg men är inte där än.
Citera
2015-05-06, 22:27
  #197
Avstängd
Jones med tanke på vulkanen mött. Bara stora namn. Silva har mött massa halvkändisar. Fedor.., yeah, han va grym men det var mkt för hans korthet mot större motstånd. Sen var han nog lite före sin tid och tror att mot motståndare som var lite smidiggare hade han fått svårt. Typ som mot hendersson.

Nu är Floyd i boxning. Men vilka har han inte mött som.Skulle kunnat slå han?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback