Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-02-05, 08:51
  #13
Medlem
PiusXIIIs avatar
Tänkte börja köpa böcker på nätet och undrar vilka som har störst utbud. Är inte så intresserad av priset, det verkar mest handla om någon krona hit eller dit, utan tänker hålla mig till en leverantör. Det gäller vanliga blädderböcker och nya sådana. Ej begagnade.

Vilken leverantör har flest titlar helt enkelt?
Citera
2018-02-06, 20:48
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Tänkte börja köpa böcker på nätet och undrar vilka som har störst utbud. Är inte så intresserad av priset, det verkar mest handla om någon krona hit eller dit, utan tänker hålla mig till en leverantör. Det gäller vanliga blädderböcker och nya sådana. Ej begagnade.

Vilken leverantör har flest titlar helt enkelt?

Brittiska Book Depository när de gäller engelska böcker. Av de svenska butikerna är det nog Bokus som har bredast utbud. Men det beror på vilka titlar man är ute efter, vissa titlar finns ju exempelvis endast hos amerikanska Amazon.
Citera
2018-02-06, 21:17
  #15
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvun
Brittiska Book Depository när de gäller engelska böcker. Av de svenska butikerna är det nog Bokus som har bredast utbud. Men det beror på vilka titlar man är ute efter, vissa titlar finns ju exempelvis endast hos amerikanska Amazon.

Jag är ute efter böcker på svenska.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback