15 358 besökare online
858 517 medlemmar • 45 881 450 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Fotboll
Ämnet är stängt
Ämnesverktyg
TopDawg
Avstängd
TopDawgs avatar
Nu är det såhär:

Jag är förbannat less på den nivå som smugit sig in i det här forumet på senaste tiden. Ni användare, speciellt några och ni vet vilka ni är, har satt en nivå som inte är förenlig med det jag kräver av FB-sport/fotboll.

Ni kör med enradare och kallar varandra vrak, apor, backslicks, xxx och fan och hans mormor i ett forum där diskussionsnivån alltid varit ganska hög trots olika lagtillhörighet hos skribenterna.

Det är slut med det nu. Sånt får ni hålla på med i gästböckerna annorstädes men inte här. Har ni nåt att säga så säg det, har ni inget annat att säga än en enradare om apor, vrak etc så knip käft!

Från och med ikväll kommer jag att aktivt börja dela ut tillsägelser och ett flertal såna kommer att utmynna i varningspollar i outlaw. Jag kommer i samband med detta att radera inlägg som inte håller den nivå jag kräver i fotbollsforumet.

Dagiset är över. Nu skärper ni er.

//Moderator

Siden-Carlsson
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Käften din jävla råtta.

Nej jag tycker det låter bra. Jag har själv bidragit med både hets och oneliners och lovar att numera bara skriva mer seriösa inlägg. Bra initiativ Toppis! FB/Sport kan stå över detta och jag ska dra mitt strå till stacken, det är ett löfte. Good thinking TopDawg!

Mr Blonde
Medlem
Mr Blondes avatar
Instämmer! Men lite hets kan faktiskt vara kul iband. Men jag håller med, nivån ska fortfarande vara hög.

feldgrau
Medlem
feldgraus avatar
Bra, oavsett vad man tycker om andra lag så går det faktiskt att ha en hetsig och givande diskussion utan att behöva ta till dagisbegrepp som att kalla motståndarna för xxx, fiskrensare, backslickfikus, och allt vad det heter.

/feldgrau
and you can read my posts and feel the words gripping you
and maybe you can even sense our opinions are probably comparable...
I simply am not there.

feldgrau – nu även författare
Modererar inte längre.

Zog Rules
Medlem
Zog Ruless avatar
Bra. Även om det börjar närma sig slutet nu ska vi hålla en bra ton när vi diskuterar.

Konrad Haifa
Medlem
Konrad Haifas avatar
Skojar du?

Silly börjar la senast i november, samt Royal League och grejer...!

Toppen TopDawg!

Min identiet, Fientlighet

ppimpen
Medlem
Ja nivån blev ju lite svenskafans aktig ett tag iom diverse publiktrådar. Jag var ju inte heller helt oskyldig, men nu verkar alla ha skärpt till sig.

TopDawg
Avstängd
TopDawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Ja nivån blev ju lite svenskafans aktig ett tag iom diverse publiktrådar. Jag var ju inte heller helt oskyldig, men nu verkar alla ha skärpt till sig.

Nu säger jag inte att det är nåt fel på svenskafans (även om jag slarvigt brukar kalla nivån svenskafans-nivå) för det finns mycket bra skribenter där. Men det känns som om avarterna kommit hit. Dom är också välkomna men här ska vi från och med nu hålla en acceptabel nivå utan pajkastning i vart och vartannat inlägg.

//Moderator

ppimpen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Nu säger jag inte att det är nåt fel på svenskafans (även om jag slarvigt brukar kalla nivån svenskafans-nivå) för det finns mycket bra skribenter där. Men det känns som om avarterna kommit hit. Dom är också välkomna men här ska vi från och med nu hålla en acceptabel nivå utan pajkastning i vart och vartannat inlägg.

//Moderator

Ja jag brukar själv läsa på GF som jag tycker är mycket bra stundtals. Men som sagt det har väl blivit lite av ett standardutryck här på FB-sport.

feldgrau
Medlem
feldgraus avatar
Håller med, svenskafans är faktiskt inte alls pjåkigt om man besöker rätt forum. Om man däremot besöker Forum 1939 där de tillämpar nazilagar så saxas man som icke-dif-supporter oavsett vad man skriver... Där kan man tala om svenskafansnivå.

/feldgrau
and you can read my posts and feel the words gripping you
and maybe you can even sense our opinions are probably comparable...
I simply am not there.

feldgrau – nu även författare
Modererar inte längre.

Zog Rules
Medlem
Zog Ruless avatar
Svenska fans Bajenforum är riktigt bra, där får man ofta reda på "hemlisar". Men DIFs sida är en riktig gestaposida, ingen kritik tillåts där. Bra att ribban är lite högre här.

TopDawg
Avstängd
TopDawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Svenska fans Bajenforum är riktigt bra, där får man ofta reda på "hemlisar". Men DIFs sida är en riktig gestaposida, ingen kritik tillåts där. Bra att ribban är lite högre här.

Målet med FB-fotboll är att alla ska kunna komma till tals här. Taket för diskussionerna ska vara högt, man får ge och ta hur mycket man vill faktiskt.

Startinlägget i den här tråden är inte ett försök att strypa debatten som vissa påstår. Jag är fullt medveten om att påhopp och larv står kvar i forumet före den tid då jag startade den här tråden. Jag pallar faktiskt inte att sitta och gå igenom varenda tråd och rensa trams utan det här gäller från den stund jag startade den här tråden.

Jag har efter den här trådens startande blivit beskylld för att vara partisk till AIK:s fördel, dvs att jag släpper dumheter från AIK:are men raderar dumheter från sympatisörer till övriga lag, då speciellt Dif. Så är det inte och det tror jag de flesta som varit här på FB längre än ett halvår vet. Man hinner helt enkelt inte alltid med i svängarna, så enkelt är det.

Nivån i FB-sport/fotboll har alltid varit hög och vi har faktiskt riktigt bra skribenter här. Ruskigt bra skribenter faktiskt, det är faktiskt bara att ta del av lite äldre trådar så finns det där att se för alla och envar.

Det är dom som ska skyddas från idiotiska sidospår i sina trådar och diskussioner om backslicks osv. Det finns en uppsjö skribenter här som klarar av att diskutera infekterade frågor gällande fans/supportrar/whatever utan att tappa nivån, visst kan det bli hårda ord ibland men det degenererar aldrig till att handla om råttor, halvdanskar, apor osv.

Jag kommer att vara stenhård med detta. Gillar ni det inte utan anser att jag går för hårt fram så ska ni definitivt säga till, ambitionen är enbart att återföra FB till den nivå som tidigare rådde. Inget annat.

Använd gärna RP och anser ni att jag favoriserar Gnagare så ryt gärna i för det är fanimig inte min mening.

//Moderator

Ämnet är stängt
Topp Dela »