Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-03, 17:44
  #1
Medlem
santacls avatar
http://www.tvrage.com/colony

http://www.ew.com/article/2015/02/03...-colony-series

USA has given a 10-episode order to Carlton Cuse’s new drama Colony, EW has learned.

The series, which stars Josh Holloway and Sarah Wayne Callies, centers on a family torn by opposing forces who must make difficult decisions as they balance staying together with surviving the struggle of the human race
Citera
2015-02-03, 21:13
  #2
Medlem
Bearforceones avatar
"Colony is set in the very near future – 2015 – in Los Angeles, which is occupied by aliens with whom some humans collaborate and benefit from the new order, while others rebel and suffer the consequences. (Source: Deadline)"

Ja, det var ju en originell setting som aldrig gjorts tidigare...

Jag gillar ju SciFi, men detta är för fan tröttare än ett avsnitt ur en veckosåpa som hållit på sedan 70-talet. Serien V tänker jag närmast på, men iden är lastgammal i sig med kollaboratörer som hjälper en fientlig ockupationsmakt.
Citera
2015-02-03, 21:15
  #3
Medlem
Känns inte som en hit direkt
Citera
2015-02-03, 21:35
  #4
Medlem
jamesdeans avatar
Har USA Network någonsin gjort något som inte är B-ght som fan? Gillar Josh Holloway och post-civilisationsteman lockar mig ofta i allmänhet, men tror inte det kan bli bra om USA ligger bakom.
Citera
2015-02-03, 21:57
  #5
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Har USA Network någonsin gjort något som inte är B-ght som fan? Gillar Josh Holloway och post-civilisationsteman lockar mig ofta i allmänhet, men tror inte det kan bli bra om USA ligger bakom.

Suits & White Collar gillar jag i alla fall.
Citera
2015-02-03, 22:04
  #6
Medlem
Energiknippes avatar
Lär väl bli ett familjedrama som allt annat.
Citera
2015-02-03, 22:08
  #7
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Lär väl bli ett familjedrama som allt annat.

En blandning av Terra Nova & Revolution, båda vilka är "rätt" ljumna.
Citera
2015-02-03, 23:06
  #8
Medlem
Sweeper80s avatar
Snark...
Citera
2015-02-04, 07:51
  #9
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
En blandning av Terra Nova & Revolution, båda vilka är "rätt" ljumna.

Ja, Terra Nova blev jag enormt besviken på. Trist att de förstörde en intressant plot med att göra om den till daytime tv
Citera
2015-02-04, 21:22
  #10
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Ja, Terra Nova blev jag enormt besviken på. Trist att de förstörde en intressant plot med att göra om den till daytime tv

Håller med, blev riktigt riktigt sur efter första avsnittet då man avfyrade kliché efter kliché och till råga på allt, försökte man sig på att göra en jävla nyversion av 7th Heaven möter Jurassic Park istället för en intressant scifi serie.
Citera
2015-07-11, 21:21
  #11
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Z1UjEaO4qd8

COLONY Season 1 Comic-Con TRAILER (2015) New USA Series
Citera
2015-12-25, 22:51
  #12
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Piloten finns ute.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback