2019-03-15, 00:34
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det verkar så, kanske hade den en summarisk rättegång och gjorde avslutet direkt där nere .... Hur som helst knappast någon att sörja.

Meh. Ett släckt liv. Tänk på barnen och Michael som kan rehabiliteras liksom. Hur kan ni hylla att han är död? Känner ni inte typ att ni sänker er till Isis nivå? Han kunde ju fått vård och barnen likaså.
Citera
2019-03-15, 00:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Meh. Ett släckt liv. Tänk på barnen och Michael som kan rehabiliteras liksom. Hur kan ni hylla att han är död? Känner ni inte typ att ni sänker er till Isis nivå? Han kunde ju fått vård och barnen likaså.
Jag har inte hyllat någonting --- att anse att något inte är en förlust/ingen att sörja är inte detsamma som att fira....
Citera
2019-03-15, 00:38
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Fast fullt så enkelt är det inte. Hon måste godkännas som fosterförälder för att det skall bli sant. Och vi får väl hoppas att hon inte blir godkänd givet att hon själv är en jihadist som åkte ner till ISIS

Vad har barnen för nationalitet? Det är avgörande för vem som skall besluta vem som får ta hand om dem. Är de födda under senare år i Sverige men om fadern har norskt medborgarskap och är gift med mamman så är det norska myndigheter som har ansvaret såvida man inte sökt svenskt medborgarskap för dem.
Citera
2019-03-15, 00:38
Medlem
uppdaterad med video: https://www.itv.com/news/2019-03-14/...-sweden-video/
Citera
2019-03-15, 00:41
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Har man gått med i IS så har man förverkat sin rätt att bo i Sverige! Va i helvete bosätter inte killar som han sig i ett muslimskt land. Enda anledningen att de kommer hit är för bidrag. Är man muslim så ska det per automatik få avslag på uppehållstillståndet i Sverige. Vi måste utrota den summomuslimska grenen, och så borde alla andra europeiska länder också göra.
Citera
2019-03-15, 00:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Vad har barnen för nationalitet? Det är avgörande för vem som skall besluta vem som får ta hand om dem. Är de födda under senare år i Sverige men om fadern har norskt medborgarskap och är gift med mamman så är det norska myndigheter som har ansvaret såvida man inte sökt svenskt medborgarskap för dem.
Jag gissar att alla barn har svenskt medborgarskap eftersom han blåste försäkringskassan på en massa barnbidrag.

Reglerna för fosterhem är nog ungefär lika i Norge och Sverige..
Citera
2019-03-15, 00:42
Medlem
Ärligt, förstår folk vilken liten feg råtta Skråmo är?
Han uppmande folk att kriga till sista droppen blod men kapitulerade som en liten fegis..

Hoppas man möter honom själv någon gång på gatorna i Göteborg.
Citera
2019-03-15, 00:43
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Och varför ska barnen ansvara för vad deras idioter till föräldrar gör?

Jag skulle helst se att vi upprättade en tribunal för de som åkte ner, men vad som än sker fram till dess så ska de misstänkta ändå behandlas enligt Genève-konventionen och barnen ska tas om hand på bästa sätt. De är oskyldiga. Punkt slut.

Varför ska mina barn lida för din vilja att översvämma Sverige med muslimer?
Citera
2019-03-15, 00:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Ärligt, förstår folk vilken liten feg råtta Skråmo är?
Han uppmande folk att kriga till sista droppen blod men kapitulerade som en liten fegis..

Hoppas man möter honom själv någon gång på gatorna i Göteborg.
Han är ju död så det lär ju inte hända.
Citera
2019-03-15, 00:46
Medlem
Skråmos mamma var alltså positiv till att hennes son konvertera till Islam, detta tycker jag säger allt att hela familjen är en fara för samhället. Dom spelar ett skådespel i media men egentligen så hade dom älskat om deras son drog av en bomb i Sverige och dödade oss "otrogna"..

Ta inte hem hans barn hit, dom kommer placeras i hans sjuka familj som kommer växa upp och bli precis lika rubbade som sina föräldrar och övrig släkt.
Citera
2019-03-15, 00:48
Medlem
Citat:
Han är ju död så det lär ju inte hända.
Tror inte på det, kommer säkert springa runt snart i Göteborg.
Men jag har bett senaste veckorna att råttan Skråmo mördas och förhoppningsvis fick jag mina önskningar besvarade.
Citera
2019-03-15, 00:48
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mploko
uppdaterad med video: https://www.itv.com/news/2019-03-14/...-sweden-video/

Sorgligt. Man dör en smula när man ser barnen, så oerhört tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in