2018-03-29, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mploko
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...slade-i-syrien
41 IS-svenskar fångna, varav 5 med nyckelpositioner, därav en propagandaansvarig. Kanske han.

Varför Avrättar inte kurderna dessa terrorister för. Kan ju inte vara så ansträngbart då serberna avrätta 5000muslimer på en o samma dag. Tyskarna likadant under 2a världskriget. Det handlar bara om 41pers

Dagens soldater aså. Jävla PUSSYS
Citera
2018-03-29, 16:25
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babi.
Varför Avrättar inte kurderna dessa terrorister för. Kan ju inte vara så ansträngbart då serberna avrätta 5000muslimer på en o samma dag. Tyskarna likadant under 2a världskriget. Det handlar bara om 41pers

Dagens soldater aså. Jävla PUSSYS

Jag har haft en viss respekt för kurder än så länge men om de så mycket som låter en enda av de här råttorna beträda svensk mark levande igen kan de bara också fara åt h-e från sverige!

Det behövs inga halsskärnings-ceremonier , skjut skallen av dom bara!
Citera
2018-04-30, 23:26
Medlem
skullcombos avatar
Har vi inte någonting nytt om Michael, har han återvänt till Sverige? Eller har hans familj återvänt?
Citera
2018-04-30, 23:32
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jag har haft en viss respekt för kurder än så länge men om de så mycket som låter en enda av de här råttorna beträda svensk mark levande igen kan de bara också fara åt h-e från sverige!

Det behövs inga halsskärnings-ceremonier , skjut skallen av dom bara!

Ja ja, detta ska hållas koll på, avrättar dom inte dessa 41 misslyckade aborter så kommer jag att arbeta aktivt mot Kurdernas sak i resten av mitt liv.
Citera
2018-04-30, 23:37
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skullcombo
Har vi inte någonting nytt om Michael, har han återvänt till Sverige? Eller har hans familj återvänt?

Hoppas verkligen inte han återvänt. Jag hoppas på att han är fånge hos kurderna eller nåt.
Citera
2018-04-30, 23:50
Medlem
skullcombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Hoppas verkligen inte han återvänt. Jag hoppas på att han är fånge hos kurderna eller nåt.

Det hoppas jag också.
Hans föräldrar/släktingar är ganska svåra att få tag på för frågor.
Tänker intensifiera mina försök att lokalisera personer som känner till hans nuvarande bostadsort.
Citera
2018-04-30, 23:52
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skullcombo
Det hoppas jag också.
Hans föräldrar/släktingar är ganska svåra att få tag på för frågor.
Tänker intensifiera mina försök att lokalisera personer som känner till hans nuvarande bostadsort.

Vanligtvis stödjer jag inte att brottslingars släkt blandas in men i det här fallet så.. Han har nog haft kontakt med föräldrar/syskon etc, om han nu inte ser dessa som kuffar.. Så, go for it och bra jobbat.
Citera
2018-05-16, 16:59
Medlem
Scaevolas avatar
Ponera följande: Om inte MS dör i strid, spränger upp sig själv eller liknande, utan mot alla regler överlever kriget och väljer att flytta från Syrien/Irak, var skulle han kunna ta sig utan att bli brutalt stenad till döds? Nigeria låter som ett vettigt mål med tanke på Boko Haram.
Citera
2018-05-16, 17:51
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scaevola
Ponera följande: Om inte MS dör i strid, spränger upp sig själv eller liknande, utan mot alla regler överlever kriget och väljer att flytta från Syrien/Irak, var skulle han kunna ta sig utan att bli brutalt stenad till döds? Nigeria låter som ett vettigt mål med tanke på Boko Haram.

Delar av Jemen och Libyen kan vara ett alternativ. Jag är osäker på om IS har kvar vissa delar av Sinaihalvön samt i Pakistan. Den delen i Syrien som har det ganska lugnt, är den del som gränsar till Israel, samt är nästan helt omringad av rebellområde i Syrien. Men det är en tidsfråga innan den delen försvinner också.
Citera
2018-06-03, 17:11
Medlem
Engelholms avatar
Han måste ju sitta i en burka någonstans är väl ända sättet för en västerlänning att hålla sej under radarn i mena länder.
Citera
2018-08-01, 23:28
Medlem
Verkar inte vara mycket kvar av IS där nere, han lär ju blivit halalslaktad för länge sedan.
Citera
2018-08-06, 13:36
Medlem
MartinStLouiss avatar
Vet man hur han fastnade för islam, är hans fru svensk eller från utlandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in