Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2019-08-10, 02:58
  #25
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
I morgon är det premiär..
Kom med en recension nu av århundrades onödigaste comeback, vem i helvete vill följa hur det gått för karaktärerna som värsta klassåterträffen, karaktärerna var ju för fanken medelålders dom sista 4 säsongerna....så varför skulle man vilja följa deras senare ålderskrämpor?

jag kräver att Claire kommer tillbaka

Valerie återkommer inte
Citat:
“I’m actually shooting season three of ‘Alexa and Katie’ right now. So I am working at the moment and busy,” Thiessen told Entertainment Tonight on Sunday at the premiere of “The Secret Life of Pets 2.”
Mycket osolidariskt att ange att man är upptagen som skäl till att inte vara med, får man en chans till att vara med i en sequel av något man tidigare gjort...då har man ingen rätt att prioritera nyheternas behag före.
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-10 kl. 03:36.
Citera
2019-08-10, 04:05
  #26
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kom med en recension nu av århundrades onödigaste comeback, vem i helvete vill följa hur det gått för karaktärerna som värsta klassåterträffen, karaktärerna var ju för fanken medelålders dom sista 4 säsongerna....så varför skulle man vilja följa deras senare ålderskrämpor?

jag kräver att Claire kommer tillbaka

Valerie återkommer inte
Mycket osolidariskt att ange att man är upptagen som skäl till att inte vara med, får man en chans till att vara med i en sequel av något man tidigare gjort...då har man ingen rätt att prioritera nyheternas behag före.

Hade glömt det. Ska se första avsnittet nu. Återkommer inom kort.
Citera
2019-08-10, 04:48
  #27
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kom med en recension nu av århundrades onödigaste comeback, vem i helvete vill följa hur det gått för karaktärerna som värsta klassåterträffen, karaktärerna var ju för fanken medelålders dom sista 4 säsongerna....så varför skulle man vilja följa deras senare ålderskrämpor?

jag kräver att Claire kommer tillbaka

Valerie återkommer inte
Mycket osolidariskt att ange att man är upptagen som skäl till att inte vara med, får man en chans till att vara med i en sequel av något man tidigare gjort...då har man ingen rätt att prioritera nyheternas behag före.

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Hade glömt det. Ska se första avsnittet nu. Återkommer inom kort.

Då har jag sett hela första avsnittet.

Jag trodde att de skulle återgå till sina karaktärer. Men de spelar sina riktiga jag. I alla fall till största del.
Och de gör en del narr av sina riktiga liv. Ett exempel är följande:

De sista fem minuterna svänger det:

De åldras bra i alla fall.
Kelly Garth är otroligt vacker.
Tori Spellings ansiktet har bubblat upp på grund av all plastikkirurgi.

Även en liten hyllning till Luke Perry. Och de verkar genuint rörda. Vilken man även själv blev.
__________________
Senast redigerad av GormDenGamle 2019-08-10 kl. 04:50.
Citera
2019-08-11, 13:35
  #28
Medlem
Enmansdemos avatar
Det här är ju löjligt....6 avsnitt, jag trodde det skulle vara en seriös säsong 11.
Fast bra att dom inser sina begränsningar att vi inte vill ha insyn i karaktärernas vuxenliv

Fast jag blir lite kåt över att dom klär ut sig till 90-talet och värkar köra med flashbacks till skoltiden?, man verkar ta sig friheter med tidsaxeln? av trailern att döma

Mycket bra att dom verkar dra tillbaka Emily Valentine...jag trodde inte att dom mindes henne

Verkar ju helflängt dock att göra fejk-dokumentär, det här verkar ju
vara som Duckt Tales rebooten nån slags krystad komedi https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ten-och-datten

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Även en liten hyllning till Luke Perry. Och de verkar genuint rörda. Vilken man även själv blev.
Hade han tänkt vara med ifall han inte hade gått och dött?, den här produktionen...det låter som att det har gått väldigt fort att skriva manus
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-11 kl. 13:45.
Citera
2019-08-11, 23:00
  #29
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det här är ju löjligt....6 avsnitt, jag trodde det skulle vara en seriös säsong 11.
Fast bra att dom inser sina begränsningar att vi inte vill ha insyn i karaktärernas vuxenliv

Fast jag blir lite kåt över att dom klär ut sig till 90-talet och värkar köra med flashbacks till skoltiden?, man verkar ta sig friheter med tidsaxeln? av trailern att döma

Mycket bra att dom verkar dra tillbaka Emily Valentine...jag trodde inte att dom mindes henne

Verkar ju helflängt dock att göra fejk-dokumentär, det här verkar ju
vara som Duckt Tales rebooten nån slags krystad komedi https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ten-och-datten

Hade han tänkt vara med ifall han inte hade gått och dött?, den här produktionen...det låter som att det har gått väldigt fort att skriva manus

Ingen aning. Men helt säkert.

Än så länge har jag endast sett det första avsnittet. Har egentligen inte lust att se mer. Men eftersom det endast är sex avsnitt, man får lite nostaligkänsla och att Jennie Gart är så vacker, gör att man måste se alla avsnitt.
Citera
2019-08-12, 09:26
  #30
Medlem
moralhoras avatar
https://www.youtube.com/watch?v=2I5YKLXZcDs

You have to quit the New Evolution - they're brainwashing you!!!!

Stackars, stackars Kell-Me.
Citera
2019-08-27, 21:03
  #31
Medlem
Första avsnittet(på "uppföljaren") var sjukt tramsigt men tre avsnitt in måste jag faktiskt kapitulera. Det är rätt välskrivet och ..kul.
Citera
2019-09-12, 04:38
  #32
Medlem
moralhoras avatar
Kelly was a slut - tack Shannen, det är det jag har sagt hela tiden.
Citera
2019-09-12, 20:31
  #33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
https://www.youtube.com/watch?v=2I5YKLXZcDs

You have to quit the New Evolution - they're brainwashing you!!!!

Stackars, stackars Kell-Me.
Jaha vad menas med det??? för oss som inte sätt avsnittet
Varför Kell-ME?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Kelly was a slut - tack Shannen, det är det jag har sagt hela tiden.
Vad baserat du det på?

Hon var väl aldrig ihop med Dylan?, för det är väl var du baserar dina fina vitsord på?
att hon varit ihop med en del karaktärer (exkluderat David)
Citera
2019-09-13, 00:14
  #34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jaha vad menas med det??? för oss som inte sätt avsnittet
Jag tror jag kan delvis kan svara på min egen fråga när jag tänker efter, the new evolution måste vara meta-perspektivet att göra serien om serien
Citera
2019-11-09, 07:37
  #35
Medlem
GormDenGamles avatar
Blir inga fler säsonger pga. få som har sett på säsong 1, kreativ oenighet och avhoppande manusförfattare.

https://www.hollywoodreporter.com/li...at-fox-1253285
Citera
2019-11-12, 02:12
  #36
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Blir inga fler säsonger pga. få som har sett på säsong 1, kreativ oenighet och avhoppande manusförfattare.

https://www.hollywoodreporter.com/li...at-fox-1253285
Folket som inte tittade tillräcklig utsträckning är löjliga, och arguentet att skrota fortsättning pga av för få tittare är löjligt för det är med stor sannolikhet en devalvering genom för höga förväntning

Vad ska stjärnnorna ta sig till nu? kollektivt självmord?, det här var deras stora chans att bli relevanta igen
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback