Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-01, 20:10
  #1
Medlem
Någon som vet något om detta?

http://www.expressen.se/nyheter/svt-...till-drogtest/
Citera
2015-02-01, 20:13
  #2
Medlem
LemPicas avatar
Gud vad förnedrande !
Och för att en enda person ringt in och klagat?
Helt otroligt.
Citera
2015-02-01, 20:22
  #3
Medlem
sgeddingagglis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Gud vad förnedrande !
Och för att en enda person ringt in och klagat?
Helt otroligt.

Inte det minsta otroligt. Det här är Sverige och trots att det är 2015 så är vår mentalitet densamma som i Öst-Tyskland under 70 och 80-talet. Öst-Tyskland har utvecklats sedan dess, Sverige har inte det.
Citera
2015-02-01, 20:31
  #4
Medlem
whosgotthecracks avatar
Helt sjukt! Ska fan börja ringa in och göra samma sak! Nej men, var det under en direktsändning eller ett förinspelat program? Om det är direkt så är det väl i princip nyheterna och Kulturnyheterna som går live? Om det inte var under nobelsändningen.
Citera
2015-02-01, 20:31
  #5
Medlem
knekt sparvs avatar
Det jag tänker på på rak arm när någon säger att "se påverkad ut" i rutan är programledaren i ett historiekuriost matprogram men SB som Andreasson skrev låter troligare.
Citera
2015-02-01, 20:38
  #6
Avstängd
hornationens avatar
Inte förvånande på min lista. Tycker det borde göras drogkontroll på allihop med allt skit dom häver ur sej där inne. Har hört lite vettigt men det var bra att nån uppmärksamma detta äntligen
Citera
2015-02-01, 20:42
  #7
Medlem
sgeddingagglis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornationen
Inte förvånande på min lista. Tycker det borde göras drogkontroll på allihop med allt skit dom häver ur sej där inne. Har hört lite vettigt men det var bra att nån uppmärksamma detta äntligen

Vill du ha en helt tom TV-ruta? Minst hälften av all personal på alla kanaler skulle ju fan försvinna. Men ok, om man inte gillar att se på TV överhuvudtaget så...

EDIT: Helt offtopic, men hornationen, fan vad jag gillar din avatar och ditt användarnamn.
__________________
Senast redigerad av sgeddingaggli 2015-02-01 kl. 20:46.
Citera
2015-02-01, 20:45
  #8
Avstängd
hornationens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Vill du ha en helt tom TV-ruta? Minst hälften av all personal på alla kanaler skulle ju fan försvinna. Men ok, om man inte gillar att se på TV överhuvudtaget så...
Ja tänker inte ta dom i försvar med sättet dom beter sej. Har man bara en massa skit att säga dag ut och dag in så kanske man måste ta hasch också. Själv vänder jag mej emot allt sån skit och jag tycker dom kan stänga ner skiten om dom inte kan ha vettigt jag kollar aldrig själv bara på andra program med andra grejer
Citera
2015-02-01, 20:49
  #9
Medlem
Vilket program har Sanna Bråding nu?
Citera
2015-02-01, 21:39
  #10
Medlem
TiramiSues avatar
Jag skulle tippa på Anne Lundberg i Antikrundan. Hon är ju av den spralligare sorten som ser lite full o smakåt ut för jämnan. Vad är det för jävla tågmongo som anmält henne?! Typ sur pensionär som fått reda på att de där dyrbara tallrikarna hen inte vågat använda på 50 år är värda en tjuga...
Citera
2015-02-01, 21:40
  #11
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Vilket program har Sanna Bråding nu?

Hon sitter väl i p3?
P3 unsigned tror jag
Citera
2015-02-01, 21:40
  #12
Medlem
LemPicas avatar
Ännu en som inte läst ordentligt.
Hon är redan friad efter att ha genomgått pisseprov under en månad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback