Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-25, 12:34
  #37
Medlem
Såg piloten igår och nej det var ju inte superbra direkt, men jag tror att detta är en typisk tonårsserie som nog kommer få en del säsonger i usa ändå. Melissa Benoist var ju sjukt porrig som kontorshjälpreda och ännu porrigare som supergirl.
(Tips: Hon har haft en icloud "läcka" om någon vill se "mer" av henne )
Citera
2015-05-27, 08:57
  #38
Medlem
Hade höga förhoppningar på denna serien så jag blev väldigt besviken på första avsnittet, så det kommer inte bli fler avsnitt för mig.
__________________
Senast redigerad av jongari 2015-05-27 kl. 09:05.
Citera
2015-08-27, 12:58
  #39
Medlem
captengroggs avatar
Verkar som ingen gillat piloten. Hur har omdömena sett ut runt om i cybervärlden?
Citera
2015-08-27, 17:51
  #40
Medlem
Medves avatar
Typiskt att dom gjorde Jimmy svart, fine skulle kunna leva med det om inte det var att denna jimmy ser ut som en player.
Citera
2015-11-03, 12:45
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femtonminkvart
är det så cringy som trailern är?
Det är ännu värre. Left-wing feministpropaganda. Det var så dåligt att jag somnade halvvägs, smallville är Oscar-worthy (till och med de säsongerna som var katastrofala) i jämförelse.

Ger piloten en 2/10.
Citera
2015-11-03, 21:56
  #42
Medlem
Såg precis avsnitt två och fy satan vad "cheesy" det är alltså riktigt jävla dåligt.

Men helvete vilken fin kropp Supergirl har
Citera
2015-11-04, 22:49
  #43
Medlem
Nja... det här är inte bra. Sett dom två första avsnitten nu. Kanske att jag ger avsnitt 3 en chans för att se om det blir bättre, men högst tveksamt.

Cringy beskriver serien väldigt bra.
Citera
2015-11-07, 18:36
  #44
Medlem
Fishurs avatar
Verkar som jag förmodligen är en av få som faktiskt gillar den här serien. Vet inte varför, men den känns så "lättkollad" eller vad man ska säga, och lite charmig. Sen så är jag rätt svag för allt som har med superheroes att göra. Även att Melissa Benoist är lite småsexig gör ju inte saken sämre om man säger så
Citera
2015-11-07, 20:35
  #45
Medlem
Njae, andra avsnittet var både tråkigt och dessutom fick man inte se speciellt mycket av hennes heta kropp som i första avsnittet. De kör iofs ganska hårt med personporträtten och storyn i denna serien, men actiondelarna är riktigt usla. Generellt sett är detta ganska dåligt, långt ifrån kvaliten på tex The Flash.
__________________
Senast redigerad av NeoFlexer 2015-11-07 kl. 20:37.
Citera
2015-11-30, 15:29
  #46
Medlem
Captinheros avatar
Hade långtråkigt idag så bestämde mig för att kolla in lite supergirl. Bara för att se om resten av avsnitten var lika dåliga som piloten. såg avsnitt 2&3 lite bättre än piloten.

Men fortfarande mycket som är tråkigt och fel. Den enda karaktären jag gillar är chefredaktören. spolar fram flera gånger när det är tråkiga dialoger och onödiga skrattscener. Supergirl är något att titta på när det inte finns något annat att se. lite som bakgrunds ljud i vardagen. Skurkarna har alla varit löjliga. vette fan hur den allmänna ratingen ser ut men har svårt att denna serie klarar sig mer än en-två säsonger.

Även effekterna vid fighting scenerna och flygscenerna är skrattretande
Citera
2015-11-30, 15:56
  #47
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Hade långtråkigt idag så bestämde mig för att kolla in lite supergirl. Bara för att se om resten av avsnitten var lika dåliga som piloten. såg avsnitt 2&3 lite bättre än piloten.

Men fortfarande mycket som är tråkigt och fel. Den enda karaktären jag gillar är chefredaktören. spolar fram flera gånger när det är tråkiga dialoger och onödiga skrattscener. Supergirl är något att titta på när det inte finns något annat att se. lite som bakgrunds ljud i vardagen. Skurkarna har alla varit löjliga. vette fan hur den allmänna ratingen ser ut men har svårt att denna serie klarar sig mer än en-två säsonger.

Även effekterna vid fighting scenerna och flygscenerna är skrattretande

På tal om Supergirl

http://tvline.com/2015/11/30/supergi...-episodes-cbs/

Supergirl Picked Up for Full Season
Citera
2015-12-01, 01:55
  #48
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Kollade s1-e4&5 med ett halvöga, inte mycket att hänga i julgran.
Förefaller mer som ett barnprogram.
I'm out!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback