Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-30, 05:20
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Seriöst detta var bara konstigt, det var som om jag var med på båten. Som att vakna lite ur en mardröm faktiskt. Detta var riktigt obehagligt, men spännande och jag tänker se filmen igen efter detta.

Har ni också dröm om att ni var med båten? Är jag död?
Citera
2015-01-30, 05:25
  #2
Medlem
Kukmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Seriöst detta var bara konstigt, det var som om jag var med på båten. Som att vakna lite ur en mardröm faktiskt. Detta var riktigt obehagligt, men spännande och jag tänker se filmen igen efter detta.

Har ni också dröm om att ni var med båten? Är jag död?
Har faktiskt också drömt "titanic drömmen" fast den var väldigt orealistisk.
När båten sjönk kom en helikopter med ett lång rep som jag greppa så for helikoptern därifrån.
Dock tappa jag jag greppet till repet och föll ändå ner i vattnet, så jag vaknade.

Nej du är inte död.
Citera
2015-01-30, 08:51
  #3
Medlem
MsPa1nTs avatar
Senast jag hörde så var Illuminati ute och teleformade drömmar likt Titanic för att inge ensamhet och skräck i befolkningen.

Hade också Titanic-drömmen för två dagar sedan.
Citera
2015-01-30, 10:13
  #4
Avstängd
MarabouParadisets avatar
Hade titantic drömmen igår!
Citera
2015-01-30, 10:38
  #5
Medlem
Qweasd123s avatar
Har aldrig drömt om Titanic men jag har drömt att jag varit på båtar som sjunkit.

Hade en mycket bättre dröm inatt än någon båt som sjunker; Låg och knullade med en snygging.
Citera
2015-01-30, 11:29
  #6
Medlem
Hulls avatar
Märkligt sammanträffande. Måste väl vara någon reklam vi alla sett på TV. Jag har faktiskt också drömt om Titanic för några dagar sedan. Jag drömde att jag lotsade ett större fartyg genom grunda vatten och plötsligt var ett av grunden vraket av ett stort passagerarfartyg som låg precis under vattenytan, omedelbart hörde jag hur jag i drömmen sa: Det där är Titanic!

Det var en jättekonstig dröm. Jag har aldrig drömt om Titanic tidigare.

Här är min dröm anteckning för den dagen det hände:

Citat:
2015.01.28.12:00
Drömde att jag letade grund i en större sjö, fjärd, flod eller kustområde. Jag skulle leda ett fartyg bakom mig och undvika grunden. Jag såg ett sjunket fartyg som nästan tittade upp över ytan och var säker på att det var Titanic.

...

Nuff said. Vi har troligtvis alla sett något på TV.... fast.... jag tittar ju aldrig på TV. Har vi alla ett gemensamt undermedvetande?

Illuminati tror jag inte på i det här fallet.

__________________
Senast redigerad av Hull 2015-01-30 kl. 11:37.
Citera
2015-01-30, 16:36
  #7
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Det skumma är att vi pratade om Titanic för några dagar sedan jag och en annan och just om båtar.

Tänk om vi är på havets botten?
Citera
2015-02-13, 22:03
  #8
Medlem
UlfGullivers avatar
Har alltid varit fascinerad av olyckor/katastrofer och drömmer drömmar att jag är med på Titanic lite då och då

Att vara reflekterande, drömmande och påhittig som person ger nog lite mer intressanta drömmar än andra kanske får.
Citera
2015-02-17, 21:34
  #9
Avstängd
MarabouParadisets avatar
Jag såg titanic drömmen två gånger igår under samma natt #illuminaticonfirmed
Citera
2016-08-15, 01:30
  #10
Medlem
-Zex-s avatar
Har drömt om många katastrofer, värst var Estonia.. Men jag har även jag drömt om titanic, jag slängde mig ner och foten träffade propellern. Sen simmade jag till en livbåt. Vaknade när räddningen kom
Citera
2016-08-15, 01:32
  #11
Medlem
inte vad jag kan komma på. däremot drömde jag att jag blev jagad av en lejon, tiger eller ngt sånt igår.
Citera
2017-06-01, 11:57
  #12
Medlem
Du kanske ska åka med Titanic 2 vem vet kanske en rik släkting köpt en biljett till dig för 7 miljoner nästa år då jungfrufärden går till dubai. hoppas du inte är rastlös bara. kommer va jobbigt utan tv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback