Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-15, 23:26
  #181
Medlem
Deckstons avatar
Någon som vet om det hänt något av värde? Har någon gripits ännu? Försökt att känna av snacket på stan när man hängt i Uddevalla men det är svårt när man inte hänger i samma kretsar som de inblandade...
Citera
2015-03-03, 21:46
  #182
Medlem
mulambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckston
Någon som vet om det hänt något av värde? Har någon gripits ännu? Försökt att känna av snacket på stan när man hängt i Uddevalla men det är svårt när man inte hänger i samma kretsar som de inblandade...


Här vare dött,Inge nytt om fallet??
Citera
2015-03-04, 17:05
  #183
Medlem
Ingen vet något. Han hade allvarliga skador och läget just nu kan antingen vara att han lever eller att han avlidit av sina skador. Eftersom det framgått att han varit i kontakt med polis tidigare så kan vi anta att han, om han lever, håller sig gömd.
Citera
2015-03-04, 21:44
  #184
Medlem
Hör egentligen inte hit men har någon namn på de två männen som hittades döda i korttidsboende i Uddevalla?
Citera
2015-03-04, 22:18
  #185
Medlem
Sitter inne på namn även där men som sagt, vill inte ange namn med tanke på anhöriga.
Citera
2015-03-08, 12:55
  #186
Medlem
craschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy1
Sitter inne på namn även där men som sagt, vill inte ange namn med tanke på anhöriga.
Varför skriver du ens i denna tråd angående namn då?
Citera
2015-03-08, 13:10
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Varför skriver du ens i denna tråd angående namn då?


För att folk får en viss tillfredsställelse av att visa att de känner någon inblandad, folk är så dumma så de går liksom igång på sånt.

Jag har f.ö kontakt med Clark Olofsson, coolt va?
Citera
2015-03-13, 20:42
  #188
Medlem
Mowees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugerbra
Hör egentligen inte hit men har någon namn på de två männen som hittades döda i korttidsboende i Uddevalla?

Det var två bröder som tragiskt gick bort, den äldre kallades Apa och han hade riktigt tufft i mellan åt men det fanns verkligen inget ont i honom för det.

Spice är ta mig fan vidrigaste knarket, ännu ett av alla tusen exempel på varför Sveriges narkotikalagstiftning inte fungerar.
Citera
2015-03-13, 20:58
  #189
Medlem
Mowees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Csheen
Kanske kanske. Är ju inga änglar vi pratar om utan människor som är kapabla till att skjuta ner en person. Finns ju personer som synts till precis innan, som färdats i bil med stark knytning till bsk. I samma område. Frey ska ha gått på en medlem ur klubben när denne hade sina barn med sig. Frey fick ett nerköp men frågan är om det räckte där? Känns som detta var för att statuera ett exempel på vad som händer om någon går på en medlem när barnen och familj är med?

Detta är bara en teori.


Tror detta ligger närmare sanningen än någon annan spekulation, känner BO väldigt bra och kan även bekräfta påståendena om jiddret med dyrby men det ska ju enligt vittnen ha varit två GM och utförandet, tiden och BP talar emot det jag citerade. Både för klumpigt å grovt oskicklig vapenhantering samtidigt med de övriga faktorerna som gör det till ett "kom och grip mig" epic fail med klass.

Enda anledningen att polisen inte löst fallet är att BO inte vill det och kan mycket väl ha givit vilseledande gärningsmannabeskrivning. Kan även finnas en viss ovilja hos polisen så det sammantaget skapar dåliga odds för upplösningen.

Sist så tror jag inte historien är färdig, någon/några tittar sig nog lite extra över axeln för det enda det resulterat i är en fly förbannad Fr*y. (Med all rätt)

Simma lugnt!
Citera
2015-03-14, 10:27
  #190
Medlem
LeffeOes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy1
Sitter inne på namn även där men som sagt, vill inte ange namn med tanke på anhöriga.
Tror att du är ett Troll.
Citera
2015-03-14, 12:56
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugerbra
Hör egentligen inte hit men har någon namn på de två männen som hittades döda i korttidsboende i Uddevalla?
Tim*y skog*und hette den ena iaf.
Citera
2024-02-22, 17:07
  #192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Jag vet vem killen är han jobbar i hemtjänsten 169 lång varför skulle någon skjuta på honom, visst han har fått reelt med stryk för massor av år sedan nära att mista både det ena och det andra när han lekte Nazist??

Jag har för mig att han fick stryk så in i helvete när han var i Trollhättan?

Nära att mista både det ena och andra? Hur misshandlad blev han? Jag har inte träffat Växel sedan början av 00-talet så har ingen koll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback