Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-01, 12:20
  #13
Medlem
Sjalvastefans avatar
Har själv samma problem gällande ett konto! Har haft problemet iaf i några veckor.

EDIT nu fungerade det
__________________
Senast redigerad av Sjalvastefan 2015-02-01 kl. 12:34.
Citera
2015-02-07, 20:29
  #14
Avstängd
KURDISHENs avatar
Vad ska man göra när man inte får ett aktiveringsmejl från flash, det går ju inte begära ett nytt liksom?
Citera
2015-02-12, 11:26
  #15
Medlem
Problem här med. Har glömt mitt lösenord och vågar inte rensa burken nu för då kommer jag inte in igen.
Har testat flera gånger att återställa lösenordet men ingenting händer. Eftersom att jag inte kommer ihåg mitt nuvarande lösenord så kan jag inte heller skapa ett nytt.
Är det tjall på systemet just nu eller?
Vad gör man i det här läget?
Edit: Någon mod el liknande får gärna PMa mig i hur jag går tillväga nu.
__________________
Senast redigerad av ventilgummi 2015-02-12 kl. 11:30.
Citera
2015-02-13, 14:58
  #16
Medlem
drwaddes avatar
Här sitter en till med lite problem, försökte byta mailadress till en mailnull.
Fick ej aktiveringsmialet. Provade byta tillbaka till föregående adress och då kom mailet på tre sekunder.
Citera
2015-02-19, 19:54
  #17
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyTs
Det verkar generella mailproblem, mina prenumerationer är försenade också.

Prenumerationerna stängdes väl av i samband med Researchgruppens uppdagande?

Men eftersom det tas upp här nu kan jag bara säga att jag saknar dom väldigt mycket. Det var ett otroligt effektivt sätt att kunna hänga med i missade grejer om man varit borta ett tag.
Citera
2015-02-19, 19:56
  #18
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drwadde
Här sitter en till med lite problem, försökte byta mailadress till en mailnull.
Fick ej aktiveringsmialet. Provade byta tillbaka till föregående adress och då kom mailet på tre sekunder.

Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Prenumerationerna stängdes väl av i samband med Researchgruppens uppdagande?

Men eftersom det tas upp här nu kan jag bara säga att jag saknar dom väldigt mycket. Det var ett otroligt effektivt sätt att kunna hänga med i missade grejer om man varit borta ett tag.
Det stämmer. Funktionen är avskaffad.
(FB) Funktionen "Prenumeration via e-post" plockas bort
Citera
2015-02-23, 00:32
  #19
Medlem
drwaddes avatar
Tackar för att Tinuviel tar sig tid i att klargöra att e-post pren. är avskaffat.
Men blir bara förvirrad av citeringen från mig, är det relaterat till lösenords och mail-byte ?
Citera
2015-02-23, 00:36
  #20
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drwadde
Tackar för att Tinuviel tar sig tid i att klargöra att e-post pren. är avskaffat.
Men blir bara förvirrad av citeringen från mig, är det relaterat till lösenords och mail-byte ?
Citerade dig av misstag. Din fråga har jag dessvärre inget svar på.
Citera
2017-01-07, 21:44
  #21
Medlem
Min kompis får inget mail för att byta lösenord, vad ska han göra?
Citera
2018-07-11, 21:34
  #22
Medlem
BadCash81s avatar
Har ett alternativt konto som jag försökte återställa lösenordet på, men får inget mail från Flashback överhuvudtaget. Har kollat i Spam och överallt, finns inte ett endaste mail från Flashback någonstans. Har testat att återställa lösenordet flera gånger, och det har nu gått en hel dag sedan första försöket - fortfarande inget mail. Har Gmail om det spelar någon roll. Jag hittar aktiveringsmailet och använder exakt samma emailadress som det är adresserat till, så det beror inte på felaktig epostadress.
Citera
2020-01-06, 14:46
  #23
Medlem
Torrtkisss avatar
Bumpar denna tråden. Polarn skulle aktivera nytt konto igår vid 23 tiden, och han fixade allt men har inte kommit något aktiveringsmejl. Han kan logga in på sitt nyskapade konto men inget mer . Står på hans profil att det inväntar bekräftnings mejl.

Gått snart 24h ....
Citera
2020-01-06, 14:57
  #24
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrtkiss
Bumpar denna tråden. Polarn skulle aktivera nytt konto igår vid 23 tiden, och han fixade allt men har inte kommit något aktiveringsmejl. Han kan logga in på sitt nyskapade konto men inget mer . Står på hans profil att det inväntar bekräftnings mejl.

Gått snart 24h ....
Lite osäker på om det går, men kan h*n skicka PM till mig så kan jag ta upp problemet internt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback