Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-03, 14:46
  #193
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semitard
Äh jwh 122, bra och långt rus, tur är väl eg. att den tiden är förbi haha.
Samt CP sorterna och HU.. Good ol' times
Citera
2016-01-04, 02:10
  #194
Medlem
lantzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
Bärs och benso tror jag att det var , men åsikten är detsamma ikväll, nyktrare.

Har rökt en hel del noids, testat det mesta sen den första, gold nånting kom.
Diggade UR-144 och MAM-2201, men det var de senaste av bra noids i min mening.
Testade nån hyperpotent jävel, kommer inte ens ihåg vad den hette, slutade iaf hälften av gångerna med att jag föll handlöst och förlorade medvetandet. Den var iaf stark.

Men nämn en nogorlunda fet noid från 2015 så kanske jag ändrar uppfattning.

Anledningen till att jag tror att dom blir farligare och farligare är att kineserna har fattat att det finns cash i skiten, och är för långt i från dom drabbade(fbs labbråttor) för att bry sej om extrema biverkningan eller sjuka beroenden.

hehehe! pilsner o benzo o dator brukar ALDRIG vara en bra kombo kompis!

jag håller helt med, ur144 var nog den senaste bra noiden! under 2015 fanns det ju knappt nåt alls, men som du säger, dom fattar ju att det finns cash att håva in, så jag tror helt seriöst att om "råttan klarar sig, säljer vi batchen" är ganska vanligt tyvärr... bara hoppas dom släpper samma NYA noid som i prylshoppens sista, den är mer lik ur 144 än de flesta andra som funnits sedan -144 (haze mk2 mm) .
att man inte kommer komma tbx till dom "snälla" noiderna som fanns från början är redan klart, staten ser hellre massor av dödsfall än att släppa real deal på typ bolaget eller så....

jag fattar vad du menar iaf!
lev väl kompis, ta ett par benzo för mig ikväll oxå om du kan!
Citera
2016-02-06, 19:44
  #195
Medlem
-spitzlix-s avatar
Fan inga nya noider än, saknar gamla sorterna och mixarna typ Wasted, Boom osv
Citera
2016-04-26, 07:22
  #196
Medlem
Hej där

Har försökt nå hydrachems.se ang vilken noid deras rökmix innehåller. 2,3 mail har dom fått men dom verkar inte intresserad av att svara på frågan. Vet nån här inne vilken noid deras 'rökmix' innehåller?
Tacksam för svar vh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback