Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-03-16, 17:51
  #37
Medlem
34 dagar efter sista inject

19 dagar på PCT

Dagens gradering


Psyke: 5
Motivation: 5
Styrka: 4
Muskulär energi: 4
Kostkvalite: 2
Sömn: 2
Libido: 3

I pressövningar är styrkan bibehållen men jag har tappat lite grann i dragövningar, cirka 5kg i olika chinsvarianter och latsdrag samt roddar. Marklyften har jag nog snarare ökat i. Har däremot inte kört maxtungt i marklyften sen kuravslut så kan inte vara säker.

När jag inte går omkring med tryck dygnet runt så blir kroppsfettet mer uppenbart. Måste nog fundera över en lite deff direkt jag vågar.
Citera
2015-03-21, 07:26
  #38
Medlem
39 dagar efter sista inject

24 dagar på PCT

Dagens gradering


Psyke: 5
Motivation: 5
Styrka: 4
Muskulär energi: 4
Kostkvalite: 4
Sömn: 3
Libido: 3

Allt är stabilt. Har ökat från 160x1 i marklyft vid kuravslut till 160x5 med mersmak så styrkan ökar lite här där, samtidigt står jag still i vissa övningar och har blivit lite svagare i vissa. Men nu har kroppen iaf stabiliserat sig helt. Har sänkt clomiden till 25mg clomid nu.

Antar att anledningen till att allt har gått så bra är att jag körde en så mild kur. Men här är framgångsreceptet:

Vecka 8-14 Arimidex 0.25mg eod
Vecka 8-14 A HCG 250iu e3d

PCT
Kreatin 7g ed
Jacked UP 6 tabs ed
HMB 3g ed
Nolvadex 40/20/20/20
Clomid 75/50/50/25

Kreatinet känner ju alla till. Det har positiva effekter på proteinsyntesen och har muskelbyggande effekt. Sen har det effekt på "insert rätt ord" så man ökar några reps i övningar också.

Jacked UP är en mix för ökad libido och välmående. År skeptisk till sånt här för friska människor men under PCT kan jag mycket väl tänka mig att det har ett syfte. Innehåller även tribilus och DAA.

HMB är en aminosyra som minskar muskelnedbrytningen. Finns många studier som visar bra effekt. Många rapporterar (och jag håller med) att det går att träna hårdare nät man tar HMB för man Blir inte lika sliten. Guld värt under PCT med andra ord.

Clomid och nolva behöver jag nog inte förklara. Men jag har nog inte fått några bieffekter av något av det förutom att jag varit lite känslig totalt 2-3 dagar lite utspritt. Inget som inte går att leva med.
Citera
2015-03-25, 19:12
  #39
Medlem
43 dagar efter sista inject

28 dagar på PCT

Dagens gradering

Psyke: 5
Motivation: 2
Styrka: 3
Muskulär energi: 2
Kostkvalite: 3
Sömn: 3
Libido: 3


Motivationen och energin är temporärt nere men tror det bara är att jag behöver vila någon dag från träningen så är jag nog tipp topp igen.

Jaja, det blev inte en så intressant rapport det här, mest eftersom jag inte direkt haft någonting att rapportera. Men kväll tar jag sista tabletterna clomid och nolva iaf, sen är resan över för denna gång.

Kanske skriver en sammanfattning av hela projektet när jag har tid över.

Tack och hej dagboken!
Citera
2015-03-25, 19:31
  #40
Medlem
Mac10jiffys avatar
Hur känns allt i övrigt? Har du samma tryck på gymmet som innan, eller är det sämre? Hur skulle du säga att det känns nu mot för innan kuren?
Mvh
Citera
2015-03-26, 07:31
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Hur känns allt i övrigt? Har du samma tryck på gymmet som innan, eller är det sämre? Hur skulle du säga att det känns nu mot för innan kuren?
Mvh

Kropp och psyke känns exakt som innan kur. Nu utgår jag bara utifrån hur det känns eftersom jag inte har gjort några blodprover. Men trycket osv är samma. Om något så är känslan bättre på gymmet eftersom jag lärt mig ta i mer osv när jag legat på testot så jag skulle nog säga att träningen ligger en nivå högre än innan kur.
Citera
2015-03-26, 18:38
  #42
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Kropp och psyke känns exakt som innan kur. Nu utgår jag bara utifrån hur det känns eftersom jag inte har gjort några blodprover. Men trycket osv är samma. Om något så är känslan bättre på gymmet eftersom jag lärt mig ta i mer osv när jag legat på testot så jag skulle nog säga att träningen ligger en nivå högre än innan kur.

Ok. Fan vad sweet Hoppas min pct går lika bra
Citera
2015-04-30, 18:19
  #43
Medlem
Cirka 80 dagar efter sista sticket

Har inte tappat någonting i styrka och är större än när jag gick av. Kan visserligen bero på att jag kanske var vätskefylld när jag gick av och ser större ut när vattnet släppt, vet inte riktigt. Har börjat deffa och behåller ändå all styrka än så länge.

Ångrar verkligen inte att jag körde min kur. Däremot vet jag inte ifall det blir någon mer, är rätt nöjd med resultatet jag fick. Ville egentligen bara ha en "push" i rätt riktning och det har jag verkligen fått. Känns nästan obekvämt när folk kommenterar hur mycket man växt hela tiden.

Det var allt.
Citera
2015-04-30, 19:10
  #44
Medlem
Mac10jiffys avatar
Bra rapport! Tack
Citera
2015-06-27, 15:04
  #45
Medlem
Anuslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
43 dagar efter sista inject

28 dagar på PCT

Dagens gradering

Psyke: 5
Motivation: 2
Styrka: 3
Muskulär energi: 2
Kostkvalite: 3
Sömn: 3
Libido: 3


Motivationen och energin är temporärt nere men tror det bara är att jag behöver vila någon dag från träningen så är jag nog tipp topp igen.

Jaja, det blev inte en så intressant rapport det här, mest eftersom jag inte direkt haft någonting att rapportera. Men kväll tar jag sista tabletterna clomid och nolva iaf, sen är resan över för denna gång.

Kanske skriver en sammanfattning av hela projektet när jag har tid över.

Tack och hej dagboken!


Vad landade slutviken på från start till avslutad kur?
Citera
2015-06-30, 23:17
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anuslover
Vad landade slutviken på från start till avslutad kur?

Började nog på 76kg och avslutade på drygt 82kg. De kilona kom dock första veckorna, sen låg jag på balans för fettprocenten var rätt så hög. Höll 82kg under hela PCTn och allt.
Citera
2017-02-27, 23:42
  #47
Medlem
fnyrrs avatar
Trevlig läsning, man tackar. Vore ju kanon om du tog ett test på alla värden och avsluta med . Jag har en hälsokontroll bokad för egen del så efter min pct skall jag kolla igen och jämföra. Ev drar jag en koll i mitten, vi får se. Nu ska jag gå på min kur om några veckor så kan inte bidra med något just nu tyvärr.
Citera
2017-04-26, 15:53
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Trevlig läsning, man tackar. Vore ju kanon om du tog ett test på alla värden och avsluta med . Jag har en hälsokontroll bokad för egen del så efter min pct skall jag kolla igen och jämföra. Ev drar jag en koll i mitten, vi får se. Nu ska jag gå på min kur om några veckor så kan inte bidra med något just nu tyvärr.

Jag har varit på hälsokontroll nu två år efteråt i alla fall. Allt såg bra ut förutom levervärden som var förhöjda men det beror nog på något annat.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback