Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-01, 12:46
  #37
Medlem
Hon verkar rätt skandalfri?! Någon som vet något smaskigt? ))
Citera
2015-07-03, 16:19
  #38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Man får förmoda att Saga och Sasha Becker är syskon.

Det hoppas jag inte. Sasha är en liten skådisfavorit hos mig. Länge sedan man såg något från henne dock.
Citera
2015-07-03, 18:02
  #39
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Hon vann ju för bästa kvinnliga huvudroll. Hon är då i alla fall kvinna nu, och beskrivs alltid som "hon", men som tidigare framgått i tråden sägs hon ha varit född som kille och bytt kön.
Detför ju inte spå att det kommer att hagla in roller åt människan som kvinna i framtiden.

Tror inte mycket är sp sugen på att ha människan som motspelare
Citat:
Ursprungligen postat av sls55amg
Det hoppas jag inte. Sasha är en liten skådisfavorit hos mig. Länge sedan man såg något från henne dock.
Ja vad tror du det kan bero på?
Citera
2015-07-03, 18:42
  #40
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sls55amg
Det hoppas jag inte. Sasha är en liten skådisfavorit hos mig. Länge sedan man såg något från henne dock.
Nej, inte syskon. Saga är från Ronneby i Blekinge och Sasha är från Nödinge norr om Kungälv.

Sasha var faktiskt med i en Arne Dahl-filmatisering nyligen, annars har hon mest ägnat sig åt teater de senaste åren.


Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Ja vad tror du det kan bero på?
Inte mig du ställde frågan till, men hur menar du? Antingen för att hon prioriterade teater eller för att rollerna i TV och film inte trillade in eller kanske var de rätta. (Även om Sasha är lite OT i denna tråd)
__________________
Senast redigerad av emma80 2015-07-03 kl. 18:50.
Citera
2015-07-04, 10:19
  #41
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det där var en korkad jämförelse t.o.m med FB-mått mätt.
Allra högst relevant. En ko kan inte bli en häst. Spelar ingen roll om kon vill vara häst och känner sig kränkt av att kallas ko.
Citera
2015-07-04, 12:51
  #42
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Allra högst relevant. En ko kan inte bli en häst. Spelar ingen roll om kon vill vara häst och känner sig kränkt av att kallas ko.

Ta och läs på lite innan du uttalar dig och var inte så jävla ignorant. Var tredje - fjärde person som orkar och förmår ta sig till en könsutredning har någon gång försökt ta livet av sig, så det handlar inte om att man känner sig kränkt av att bli kallad för något. Hoppas att du ramlar och slår knät eller nåt.

Citera
2018-06-30, 19:40
  #43
Medlem
Hon har tagit paus från skådespelaryrket.
Nu jobbar Saga Becker heltid med skrivandet – och snart kommer hennes första erotiska novell.
– Det är mycket roligare att skriva om sex än att ha det, säger hon och skrattar.


https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-an-att-ha-det
Citera
2018-07-22, 12:13
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Hon har tagit paus från skådespelaryrket.
Nu jobbar Saga Becker heltid med skrivandet – och snart kommer hennes första erotiska novell.
– Det är mycket roligare att skriva om sex än att ha det, säger hon och skrattar.


https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-an-att-ha-det

Handlar Novellen om Peter Magnusson?
Citera
2018-07-26, 20:03
  #45
Medlem
sfrges avatar
Jag hänger inte med här.
Hon är trans. Hon är en kvinna som ser ut som en kvinna. Jag skulle säga att hon är rätt attraktiv.
Men vadå? Identifierar hon sig som man då eller?
Citera
2018-07-27, 16:03
  #46
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag hänger inte med här.
Hon är trans. Hon är en kvinna som ser ut som en kvinna. Jag skulle säga att hon är rätt attraktiv.
Men vadå? Identifierar hon sig som man då eller?

Hon är MTF
Citera
2018-07-27, 16:09
  #47
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Hon är MTF

Ok. Hon är alltså man men identifierar sig som kvinna.
Citera
2018-07-27, 20:20
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ta och läs på lite innan du uttalar dig och var inte så jävla ignorant. Var tredje - fjärde person som orkar och förmår ta sig till en könsutredning har någon gång försökt ta livet av sig, så det handlar inte om att man känner sig kränkt av att bli kallad för något. Hoppas att du ramlar och slår knät eller nåt.


Det personen är född som, man/kvinna, kan man inte ändra på biologiskt.
xx eller xy. Genetisk solklart.
__________________
Senast redigerad av Kalvstek 2018-07-27 kl. 20:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback