Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-02-22, 14:14
  #37
Medlem
Tycker man får lite hangover av Nitra med
Citera
2015-02-22, 15:02
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkidyrk
Tycker man får lite hangover av Nitra med

håller med om det!
Citera
2015-02-25, 10:58
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
håller med om det!

Alltså, nu händer inget! Ingen sömn, ingen muskelpåverkan, inget!
Citera
2015-02-26, 01:03
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasethesun
Den du svarade har blandat ihop 2 olika benson!

Du påstår dej få FLUnitrazepam, men vad vet jag fast jag är jävligt tveksam att de bara drar ett recept flu till dej, åldern behöver jag nog inte fråga ens,

Ställer mig med mycket frågande till du ska få flunitrazepam speciellt på en vårdcentral? Nä jag tror dig inte då det ställs höga krav o medicinska tester för o få fluni för o få det utskrivigt krävs mycket typ sista alternativet är flun. Innan det kommer på tal skall du ha prövat histaminer propavan mm sen är nästa steg neuroleptika nozinan då sover du men har hangover prövat en gång alldrig mer sen har du imovane stilnockt men du svara inte på det mena du sov inte ? verkar som du har stora ångest problem som du grubblar över speciellt när du ska sova arbetar du? allt sånt spelar roll när du kommer till sömnlabb EKG + massa andra slangar så nä Rohyphnol är sista sömn medicinen man får
Citera
2015-02-26, 02:18
  #41
Medlem
ShaidarHarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Zolpidem är en insomningsmedicin med kort halveringstid, alltså bäst för dom som har svårt att somna men sen sover bra resten av natten. Nitrazepam är en sömnmedicin vilken inte hjälper så mycket i insomningstillfället utan när du väl somnat så sover du oftast hela natten. Jag personligen skulle inte röra Stilnoct (Zolpidem) med världens längsta korvtång. Haft det utskrivet och även fast jag alltid använt dom som man ska (i samband med att jag lägger mig i sängen). Men går upp i sömnen och har hittat på en massa skumma saker.

mvh

Håller med dig gällande Stilnoct, många sjuka grejer man gjort på dom. Men är inte Nitrazepam långtidsverkande Flunitrazepam?
Citera
2018-02-04, 20:47
  #42
Avstängd
GGGvss avatar
Stilnoct e kung. Gillar bli knockad när jag vill.....samt ingen segheten därefter....underbar och skönt hypnotisk

Nitarazepam är inte dålig bara inte bättre...seg att sömna på trög dan efter

Sen självklart blir den aldrig som kungen av sömn och benzo tillsammans
ROHYPNOL
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback