Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-04, 22:42
  #13
Medlem
Profaxs avatar
Hur lång tid tar det för dom att lägga upp det på TV4 play?
Citera
2015-04-05, 18:44
  #14
Medlem
Smerchs avatar
Antar att det är här man ska posta trots att matchtråden fortfarande är öppen.

Vad säger ni rutinerade rävar om Iaquintas vinst? Var det ett felbeslut som Masvidal och även kommentatorerna verkade tycka?
Citera
2015-04-05, 21:05
  #15
Medlem
withnonames avatar
Jag tyckte Masvidal blev för inaktiv i rond 2 och 3.Iaquinta gjorde ett bra jobb på hans främre ben och det verkade ge Masvidal väldiga problem för han gjorde liksom inte så mycket mer än skicka iväg några kombinationer.Det hände inte jättemycket om man jämför med en normal MMA match och i det stora hela så var det inte särskilt kontroversiellt att Iaquinta vann.Har sett mycket värre om man säger så.
Chad Mendez imponerar som vanligt.
Citera
2015-04-05, 21:21
  #16
Medlem
Anarkhoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Jag tyckte Masvidal blev för inaktiv i rond 2 och 3.Iaquinta gjorde ett bra jobb på hans främre ben och det verkade ge Masvidal väldiga problem för han gjorde liksom inte så mycket mer än skicka iväg några kombinationer.Det hände inte jättemycket om man jämför med en normal MMA match och i det stora hela så var det inte särskilt kontroversiellt att Iaquinta vann.Har sett mycket värre om man säger så.
Håller med. Men kan förstå båda sidorna. Masvidal hade lättare att pricka, och måste fått in fler träffar totalt sett. Samtidigt var Iaquinta den enda som såg intresserad ut av en fight och som pressade för att få till ett avslut. Kände efter matchen att det kunde gått åt vilket håll som helst, så personligen hade jag inte kallat det för ett rån vem som än fått vinsten.
Citera
2015-04-05, 21:36
  #17
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Antar att det är här man ska posta trots att matchtråden fortfarande är öppen.

Vad säger ni rutinerade rävar om Iaquintas vinst? Var det ett felbeslut som Masvidal och även kommentatorerna verkade tycka?


Solklart rån. Iaquinta vann inte den matchen, utan rättvist hade varit 29-28 Masvidal.


Murphy vs Carmouche var ju samma sak, riktigt efterblivet domslut. En annan petitess som störde mig var att en domare gav en rond till Mitch Clarke mot Michael Chiesa, där Chiesa solklart vann alla ronder.

Sover domarna, spelar de fickpingis eller är de bara helt värdelösa?
Citera
2015-04-07, 19:29
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Solklart rån. Iaquinta vann inte den matchen, utan rättvist hade varit 29-28 Masvidal.


Murphy vs Carmouche var ju samma sak, riktigt efterblivet domslut. En annan petitess som störde mig var att en domare gav en rond till Mitch Clarke mot Michael Chiesa, där Chiesa solklart vann alla ronder.

Sover domarna, spelar de fickpingis eller är de bara helt värdelösa?
Förmodligen mutade :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback