2015-01-22, 23:21
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Det var i måndags kväll som den misstänkte togs på bar gärning i en tvättstuga i centrala Motala. Enligt ett vittne höll han på att riva i en torktumlare och stoppade ned en grannkvinnas trosor i fickorna. Vid polisens husrannsakan i mannens förråd hittades en svart sopsäck med ännu fler begagnade underbyxor.

I samband med händelsen anmälde ytterligare en boende i huset att hon blivit bestulen på 10-20 trosor i tvättstugan

http://nt.se/nyheter/ostergotland/tr...-10643640.aspx

Vem är detta för lustig kuf? Vilka sorts trosor vill han ha? Han han några preferenser?
Citera
2015-01-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
http://nt.se/nyheter/ostergotland/tr...-10643640.aspx

Vem är detta för lustig kuf? Vilka sorts trosor vill han ha? Han han några preferenser?
Bara älskar rubriken "Troshärva i tvättstuga växer"...
Vilket drama!
Framgår inte vilka hans preferenser är om han ens har några. Han tar nog vad han kommer över, skit samma om det är ett par gamla urtvättade Sloggi som går upp till naveln...
För egen del föredrar jag Agent Provocateur men det står nog inte att finna i vilken tvättstuga som helst...
Citera
2015-01-22, 23:59
Medlem
Helvete. Läste "strosman". Trodde jag fått ett brott döpt efter mig, men ikke.

Vem fan snor nytvättade trosor? Helt underbart ju.

edit TS, detta är ett citat du borde lägga till i trådstarten:
Citat:
Nu har en tredje kvinna vänt sig till polisen. Även hon ska ha blivit av med underkläder när hon tvättat i fastigheten, ett tiotal trosor under den senaste månaden.
Vi har att göra med en serietjyv.
Senast redigerad av stros 2015-01-23 kl. 00:02.
Citera
2015-01-23, 01:31
Medlem
En hel sopsäck med gamla underbyxor

Undrar om han fyllde upp hela badkaret med underkläder och la sig där och rånkade?
Citera
2015-01-23, 09:37
Bannlyst
Tänk att bli tagen av polisen med ett antal stulna använda trosor. Han vet ju att detta kommer att komma ut i bygden. Uj vad man skulle skämmas !!
Citera
2015-01-23, 16:03
Medlem
Engla mördaren var ju också en som luktade i trosor, och han blev ju påkommen med näsan i syltburken!
Man måste fånga dessa trosfetischister i tid!
Citera
2015-01-24, 17:57
Medlem
tant-astrids avatar
Vem är vederbörande? Måste ju nästan vara känt i byn vem det är
Citera
2015-01-24, 18:40
Medlem
Det här är som när mamma och pappa berättar att tomten inte finns....
Fan jag som alltid trott att det var torktumlaren som åt upp min ena strumpa. Ni menar att det är någon pervers granne som stjäl dem? Suck

https://www.youtube.com/watch?v=ZY0omvbDEY4

/
Citera
2015-03-17, 08:51
Medlem
tant-astrids avatar
Ingen från Motala som vet vilken adress det skedde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in