Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-01-25, 00:42
  #37
Medlem
Kleo95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Inget land i världen har en liknande migrationspolitisk situation som Ryssland.

Har sett siffror på 10-18 miljoner gästarbetare (olagliga immigranter), varav nästan alla kommer från andra f.d. Sovjetrepubliker.

Den stora skillnaden mot Sverige är dock, ingen behöver gå RFI (motsvarar SFI, svenska för invandrare), då alla från f.d. Sovjet talar ryska!


Ha ha ha! Stora skillnaden är att alla dessa miljoner åker till Ryssland för att JOBBA vilket man inte kan påstå om Sveriges invandrare ( en del av dem sk asylsökande, flyktingar)
Ryssland ger inte förturer förmåner och bidrag. Det gäller att jobba jobba jobba....
Citera
2015-01-25, 00:45
  #38
Medlem
Kleo95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
I Ukraina är dom inte mörka med barbarisk syn på kvinnor och dom har inte islam som statsreligion. Dessutom är det överskott på kvinnor i Ukraina och av någon anledning vill inte multikultifolket ha hit kvinnor.


Just det! De vill inte att svenska män bildar familjer med ukrainskor och producerar svenskar. Det är billigare ( tror multikultiälskare) att importera färdiga med föräldrarna-analfabeter...
Citera
2015-01-25, 17:52
  #39
Medlem
Det kan ju vara så att ukrainarna generellt väljer att slåss för sitt land istället för att fly till "närmsta", bästa lyxort som vissa andra.
Citera
2015-01-25, 19:47
  #40
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Ukraina är ett kristet land så dom är nog inte välkommna.
För att ta del av den svenska mångkulturen så krävs det att man är muslim.
Citera
2015-01-26, 12:44
  #41
Medlem
solanins avatar
Min dörr och mitt hjärta står öppet för ev. flyktingar från Ukraina.
Jag är beredd att emot två blonda ukrainskor. Gärna i spannet 18-22 år. Helst tvillingar.

Svar till "Sten Hård".
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback