Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-26, 16:03
  #49
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
1.7 gånger pengarna eller mer om man bettar aldo, är det dom mest lättförtjänta pengarna på länge eller är det nån som på allvar tror conor tar hem detta?
Du kan hitta 1.81 på Aldo. Betta huset och posta print.
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Definitivt ordentligt spelbart! Tycker inte man sett såpass mycket av McGregors game så man vet om har har någon chans med något annat än sin striking, dvs "punchers chance".

Kollar man på det Aldo uträttat under sin karriär så känns det som om McGregor skulle få grova problem om de hamnar på backen, samt att Aldo är en bättre striker än Poirier, Holloway, Siver och Brando.. Dvs de som McGregor mött som anses vara farliga stående.

Ska bli intressant, detta är trots allt första gången på länge som jag tror att Aldo kanske kan få problem med sin motståndare.. Lamas, Korean Zombie, Edgar och Mendes x2 har inte väckt såna tankar, ändå har några av dem gjort bra ifrån sig åtminstone en stund.
Termen striking är reducerat till punchers chance nuförtiden? Betta huset.
__________________
Senast redigerad av lulz123 2015-02-26 kl. 16:06.
Citera
2015-02-26, 22:32
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Shiiiiiet. Tror Jones är taggad på HW. Nu kommer han garanterat ha tid att ta en heavyweight match innan det finns en ny contender om han slår Rumble.
Han har ju deklarerat att han inte är nyfiken på HW, och det står inget om det i länken så vad fan fick du det ifrån?`

Tror du Jones tar detta som en clown eller? Att han ska upp massa vikt för en meningslös match, som inte tillför hans karriär nånting, för skulle han gå upp så går han inte ner direkt, det trodde jag t.om du fattade.

Och du tror alltså Jones hinner slå AJ, gå upp stabilt till HW, vinna där, innan en contender är klar?



Hoppas och tror Conor tar det. Kan inte se honom förlora detta, han kommer, till skillnad från AG, få en jävla krigarboost av att känna hur han slåss för sitt Irland. Otroligt intressant ska det bli iaf.
__________________
Senast redigerad av Soccerson 2015-02-26 kl. 22:43.
Citera
2015-02-27, 03:35
  #51
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Han har ju deklarerat att han inte är nyfiken på HW, och det står inget om det i länken så vad fan fick du det ifrån?`

Tror du Jones tar detta som en clown eller? Att han ska upp massa vikt för en meningslös match, som inte tillför hans karriär nånting, för skulle han gå upp så går han inte ner direkt, det trodde jag t.om du fattade.

Och du tror alltså Jones hinner slå AJ, gå upp stabilt till HW, vinna där, innan en contender är klar?



Hoppas och tror Conor tar det. Kan inte se honom förlora detta, han kommer, till skillnad från AG, få en jävla krigarboost av att känna hur han slåss för sitt Irland. Otroligt intressant ska det bli iaf.
Jag tror Jones slår en stor del av heavyweights redan idag. Miocic och JDS blir jävligt svåra, men t.ex Werdum tror jag han slår ut att gå upp i vikt överhuvudtaget.

Werdum vägde 232 pounds senast, Jones ligger kanske runt 225 om han chillar lite på dieten. Och då är han ju definitivt mer rippad ändå, de har i princip samma mängd muskler. Varav Jones dessutom har mer vikt i överkroppen, som är viktigare.
Citera
2015-02-27, 04:19
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag tror Jones slår en stor del av heavyweights redan idag. Miocic och JDS blir jävligt svåra, men t.ex Werdum tror jag han slår ut att gå upp i vikt överhuvudtaget.

Werdum vägde 232 pounds senast, Jones ligger kanske runt 225 om han chillar lite på dieten. Och då är han ju definitivt mer rippad ändå, de har i princip samma mängd muskler. Varav Jones dessutom har mer vikt i överkroppen, som är viktigare.
Jones kan säkert väga det, men då är han inte i matchform, de som är rena HW får kliva ner till det som Jones väger, för att komma i form.

Han verkar inte sugen på det utan vill rikta in sig på att bli den bäste i LHW, och det tror jag han gör rätt i.
Citera
2015-02-27, 08:06
  #53
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Jones kan säkert väga det, men då är han inte i matchform, de som är rena HW får kliva ner till det som Jones väger, för att komma i form.
Va?
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Han verkar inte sugen på det utan vill rikta in sig på att bli den bäste i LHW, och det tror jag han gör rätt i.
Än så länge ja. Jag hoppas att han gör som Silva och tar matcher i divisionen över men fortfarande stannar i LHW. Han ju faktiskt lägga på sig lite även för LHW.
Citera
2015-02-27, 18:53
  #54
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
1.7 gånger pengarna eller mer om man bettar aldo, är det dom mest lättförtjänta pengarna på länge eller är det nån som på allvar tror conor tar hem detta?


Det finns ett gammalt irländskt talesätt som lyder "Den som bettar emot the GOAT blir oftast barskrapad" och jag tror det ligger mycket bakom det.
Citera
2015-03-02, 19:03
  #55
Medlem
Mx_1337s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ZnU3QePZf3M
Bra preview, som alltid från Muzone.
Citera
2015-03-07, 16:21
  #56
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Pickem, alternativt med lawler som lätt favorit.

Får du tidigt underdogodds på ngn av dessa herrar så skeppa in ett värdebet.
Fan, hoppades på att du skulle ha rätt där då jag själv har rätt höga tankar om Macdonald. Nu landade dom på 2.46 för Lawler och 1.57 för Macdonald.
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
https://www.youtube.com/watch?v=ZnU3QePZf3M
Bra preview, som alltid från Muzone.
Inte alltför illa även om den kändes lite mer som en "spådoms"(prediction)-video än en hypevideo.

Saknar nicktheface's videos. För att vara fan-gjorda så låg dom i en klass för sig.
Citera
2015-03-07, 17:02
  #57
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Fan, hoppades på att du skulle ha rätt där då jag själv har rätt höga tankar om Macdonald. Nu landade dom på 2.46 för Lawler och 1.57 för Macdonald.
Jag slängde in en jävla massa för mig på Rory till 1.95 på Unibet tidigare. Som det ser ut nu kan jag antagligen hedga mig ur det senare om jag vill till garanterad vinst.
Citera
2015-03-07, 17:39
  #58
Medlem
lulz123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag slängde in en jävla massa för mig på Rory till 1.95 på Unibet tidigare. Som det ser ut nu kan jag antagligen hedga mig ur det senare om jag vill till garanterad vinst.
Själv kollar jag sällan på unibet då de brukar ha de girigaste vinstmarginalerna på marknaden, men där hittade du ett guldkorn!
Citera
2015-03-07, 17:47
  #59
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulz123
Själv kollar jag sällan på unibet då de brukar ha de girigaste vinstmarginalerna på marknaden, men där hittade du ett guldkorn!
Jo, de är generellt sett jävligt giriga. Men de är oftast först i EU ut med lines nu för tiden, och ibland även före USA. Och de gångerna de är före USA så är det ofta jävligt skeva odds.

Sen har de ju även mest props i EU också, kan finnas en del guldkorn där också.
Citera
2015-03-07, 18:14
  #60
Medlem
Mc Gregor för hela slanten.
Jag ska personligen satsa en del pengar på den fighten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback