Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-13, 20:12
  #469
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vilken jävla krigare Lawler är, precis den typen av människa man vill se som champ.

Brown satte ju en jäkligt fin giljotin också, en match till innan han har title shot eller? Vore en grym rematch.
Skulle bli riktigt förvånad om de inte bokar Brown vs Condit. Och där ser jag Condit som vinnare. Condit vs Lawler är ju minst lika intressant också enligt mig. Fast jag måste erkänna att Condit är en av de få fighters jag alltid håller på.
Citera
2015-07-13, 20:18
  #470
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Skulle bli riktigt förvånad om de inte bokar Brown vs Condit. Och där ser jag Condit som vinnare. Condit vs Lawler är ju minst lika intressant också enligt mig. Fast jag måste erkänna att Condit är en av de få fighters jag alltid håller på.
Efter hans match mot diaz blev jag väldigt skeptisk mot honom men han verkar ju ha återgått till sina matchavslutande vanor. Brown mot Condit hade varit en sjukt intressant match, jag håller också condit för favorit men man skall ALDRIG räkna ut Matt Brown.
Citera
2015-07-13, 22:04
  #471
Medlem
rymdsols avatar
Rörande att se Conor´s reaktion efter vinsten.
Citera
2015-07-13, 22:31
  #472
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Kan bli jobbigt att komma tillbaka ifrån mentalt, kanske. Är dessutom näsan körd så lär ju karriären vara det också.

Varför? Kan väl laga näsan?
Citera
2015-07-13, 23:48
  #473
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Varför? Kan väl laga näsan?
Det är inte alltid så enkelt, beror på viken typ av fraktur han har fått.
Citera
2015-07-14, 17:58
  #474
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Varför? Kan väl laga näsan?
Han kan laga näsan. Det kan bli bra och det kan bli mindre bra. Det är det mindre bra resultatet jag syftar på med "är näsan körd"-meningen.
En näsa som gått sönder många gånger eller gått sönder ordentligt vid ett enskilt tillfälle kan givetvis vara svår att återställa. Och då blir det helt enkelt enklare att den går sönder igen, och i kampsport blir det en akilleshäl som är svår att både dölja och klara av att hantera. Även om din haka klarar smällarna spelar det ingen roll om näsan går åt helvete direkt, helt enkelt.

Men vilken form av fraktur det handlar om lär det väl komma info om snart, om det inte redan gjort det, har inte kollat någon MMA-media idag.
Citera
2015-07-14, 19:51
  #475
Medlem
derautos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Han kan laga näsan. Det kan bli bra och det kan bli mindre bra. Det är det mindre bra resultatet jag syftar på med "är näsan körd"-meningen.
En näsa som gått sönder många gånger eller gått sönder ordentligt vid ett enskilt tillfälle kan givetvis vara svår att återställa. Och då blir det helt enkelt enklare att den går sönder igen, och i kampsport blir det en akilleshäl som är svår att både dölja och klara av att hantera. Även om din haka klarar smällarna spelar det ingen roll om näsan går åt helvete direkt, helt enkelt.

Men vilken form av fraktur det handlar om lär det väl komma info om snart, om det inte redan gjort det, har inte kollat någon MMA-media idag.
läs på lite, benen blir starkare när dem läkt ihop efter brott
Citera
2015-07-14, 20:00
  #476
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
läs på lite, benen blir starkare när dem läkt ihop efter brott
Benen ja, men har man slagit sönder näsan som rory gjorde är det lätt att det blir ärrvävnad, brosk som hamnar fel osv som påverkar andningen.
Citera
2015-07-15, 22:10
  #477
Medlem
Go back and watch all the joy and disappointment from UFC 189, which many are calling the greatest fight card in UFC history. Watch Conor McGregor and Robbie Lawler celebrate their massive victories in Las Vegas.

UFC 189: The Thrill and the Agony
https://www.youtube.com/watch?v=Ybl3...ature=youtu.be
Citera
2015-07-15, 22:13
  #478
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Go back and watch all the joy and disappointment from UFC 189, which many are calling the greatest fight card in UFC history. Watch Conor McGregor and Robbie Lawler celebrate their massive victories in Las Vegas.

UFC 189: The Thrill and the Agony
https://www.youtube.com/watch?v=Ybl3...ature=youtu.be
Hur är det möjligt att göra en så dålig highlight på en så bra gala?
Citera
2015-07-15, 22:29
  #479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Hur är det möjligt att göra en så dålig highlight på en så bra gala?
Det är knappast fråga om highlights av galan utan snarare små videoklipp om vad som skedde bakom kulisserna under galan.

off-topic: jag skulle inte banga på att knulla Conors två äldre systrar, en trekant där skulle inte sitta fel.
__________________
Senast redigerad av Jamie_L 2015-07-15 kl. 22:35.
Citera
2015-07-16, 19:31
  #480
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
läs på lite, benen blir starkare när dem läkt ihop efter brott
Läs vad du svarar på innan du börjar slänga dig med dina medicinska kunskaper i onödan.

-----

Ska bli skönt nu när Reebok-yran släpper undan för undan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback