Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-19, 22:03
  #1
Medlem
mmas avatar
http://mmajunkie.com/events/ufc-187

Jose Aldo vs. Conor McGregor

Enligt rykten verkar det ju vara här dom ska drabbas.
Citera
2015-01-19, 22:35
  #2
Medlem
Theangleaxes avatar
José vs Conor i sommar. Alexander vs Jones i samma veva. Silva vs weidman 3 på samma kort. Vilken sjuk sommar det kan bli.
Citera
2015-01-19, 22:47
  #3
Medlem
nousernameneededs avatar
Fan va guld!

Hoppas Aldo sparkar sönder denna jävla irländare och förnedrar honom så han får lära sig vad ödmjukhet är...

Men det kommer vara en grym fight det är jag säker på!
Citera
2015-01-20, 06:36
  #4
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theangleaxe
José vs Conor i sommar. Alexander vs Jones i samma veva. Silva vs weidman 3 på samma kort. Vilken sjuk sommar det kan bli.
Jag vill inte se Silva vs Weidman igen, fyfan. Silva borde lägga av.
Citera
2015-01-20, 10:23
  #5
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Jag vill inte se Silva vs Weidman igen, fyfan. Silva borde lägga av.
vitor vs silva kanske
eller vitor vs nick
Citera
2015-01-20, 10:38
  #6
Medlem
Jag hoppas Aldo mördar den lilla fittan. Lycka till med att betala av Aldo Dana. Han vet att Lamas aldrig hade tagit betalt för att lägga sig för Mcgregor just därför han gav honom Siver som är nära att lägga av och behövde pengarna.
Citera
2015-01-20, 11:19
  #7
Medlem
Gristarmars avatar
It's on like Donkey Kong!

Aldo > Conor via UD, legkicks kommer göra sitt!
Citera
2015-01-20, 16:41
  #8
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
vitor vs silva kanske
eller vitor vs nick

Fast vinner Silva är det han som får titelfight, iaf fattade jag så på Dana tidigare. Så tar Wideman och gör sitt jobb mot Vitor, så är det #3 som står för dörren.

Vitor vs nick tror jag inte på, jag tror knappast Nick forstätter i 185 om han fortsätter fightas efter denna fight.
Citera
2015-01-20, 18:05
  #9
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Fast vinner Silva är det han som får titelfight, iaf fattade jag så på Dana tidigare. Så tar Wideman och gör sitt jobb mot Vitor, så är det #3 som står för dörren.

Vitor vs nick tror jag inte på, jag tror knappast Nick forstätter i 185 om han fortsätter fightas efter denna fight.
Den enda som borde kunna göra sig förtjänt av en titelfight med en vinst där är Diaz, vinner han mot Silva i 185 tycker lätt man skulle kunna ge honom titelchans i 170, särskilt eftersom det numera hade handlat om en rematch mot Lawler.
Vad gäller Silva så tycker jag han borde åtminstone vinna mot någon top 5 185 innan han får chansen igen, Weidman skulle bara mörda honom en tredje gång.
Silva vs Belfort II skulle dock vara intressant.

Iofs känns det som om diskussionen är i fel tråd..

OnT: Kul, tror Aldo tar den via UD. McGregor får gå tillbaka till ritbordet och några vinster senare ser vi kanske Aldo vs McGregor II från Irland.
Citera
2015-01-21, 11:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Den enda som borde kunna göra sig förtjänt av en titelfight med en vinst där är Diaz, vinner han mot Silva i 185 tycker lätt man skulle kunna ge honom titelchans i 170, särskilt eftersom det numera hade handlat om en rematch mot Lawler.
Vad gäller Silva så tycker jag han borde åtminstone vinna mot någon top 5 185 innan han får chansen igen, Weidman skulle bara mörda honom en tredje gång.
Silva vs Belfort II skulle dock vara intressant.

Iofs känns det som om diskussionen är i fel tråd..

OnT: Kul, tror Aldo tar den via UD. McGregor får gå tillbaka till ritbordet och några vinster senare ser vi kanske Aldo vs McGregor II från Irland.

Det ska nog mer till för att Diaz ska få en titelfight! Han har inte gått en fight på över 1,5 år! En rolig fight jag hade velat se är en Condit - Diaz #2. För övrigt så hoppas jag också på Jose Aldo! Kan inte vänta med att få se Connor stå och böla och bortförklara sig efter matchen. Vart ska han nu ta vägen med sitt trashtalk efter att ha blivit så söndersparkad att han inte kan gå

En annan fight jag ser fram emot är Dillashaw - Barrao #2, sen att Dillashaw får möta Uriah Faber och får tokstryk!

Och i år får vi en svensk UFC mästare
Citera
2015-01-21, 12:19
  #11
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Den enda som borde kunna göra sig förtjänt av en titelfight med en vinst där är Diaz,

Men vi vet ju alla att det inte är en sport, utan underhållning. =) Och det är Danas egna ord att Silva får titelchans, iofs är han inte den som håller sina ord så ofta när det gäller just titelchanser.
Citera
2015-01-21, 12:45
  #12
Medlem
newnorthstars avatar
Aldo är enligt mig en av UFC:s bästa fighters genom tiderna, kanske den bästa. Det som "oroar" mig lite är McGregors reach och hur bra han är på att bedöma distans, timing, hans fotarbete osv. 10 cm längre reach än Aldo enligt Wiki...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback