Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-18, 16:19
  #1
Medlem
Hej!

Jag är 19år och homo, jag är jätte smal men har en del hår på kroppen, inte mycket men heller inte för lite. Funderar på om jag ska vaxa och då är min fråga vart föredrar ni att det ska vara hårlöst?

Vill enbart bögar svarar, ska man raka typ mage, bröst, rumpa? Ben också?
Citera
2015-01-18, 16:21
  #2
Medlem
Pappersvargens avatar
Nu är jag förvisso inte gay men det måste du väl begripa att det är väldigt individuellt vad man tycker? En del vill ha riktigt manliga män med mycket hår, andra vill ha mer feminina.
Citera
2015-01-18, 16:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Nu är jag förvisso inte gay men det måste du väl begripa att det är väldigt individuellt vad man tycker? En del vill ha riktigt manliga män med mycket hår, andra vill ha mer feminina.

Aa förstår det, df vill jag att ENBART homosexuella ska svara så att man får en uppfattning om vad majoriteten tycker
Citera
2015-01-18, 17:03
  #4
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluto456
Aa förstår det, df vill jag att ENBART homosexuella ska svara så att man får en uppfattning om vad majoriteten tycker
Vad tycker du själv?
Citera
2015-01-18, 18:11
  #5
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Nu är jag iof varken kille eller homosexuell, men bringan ska vara rakad och pungen välansad. Jag vill inte använda könshåren som tandtråd. Tror de flesta bögar håller med om det sista.
Citera
2015-01-18, 18:58
  #6
Medlem
Louises avatar
Även om det förekommer en del likriktning även bland bögar finns det inte en enda preferens de alla delar. En del gillar kroppshår, en del inte. En del gillar rakade pungar, andra inte. Om din tanke är att gestalta din kropp så att den ger maximal utdelning inom din målgrupp är du inne på fel spår: Bättre är att göra vad du själv känner för, och de du har sex med får helt enkelt stå ut med dig som du är. Det finns inget sätt att göra sig aptitlig för dem alla.

Om du har en fråga specifikt riktad till bögar kan jag rekommendera den här tråden:
(FB) Bögtråd. Bögar svarar på frågor.
Citera
2015-01-28, 10:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluto456
Hej!

Jag är 19år och homo, jag är jätte smal men har en del hår på kroppen, inte mycket men heller inte för lite. Funderar på om jag ska vaxa och då är min fråga vart föredrar ni att det ska vara hårlöst?

Vill enbart bögar svarar, ska man raka typ mage, bröst, rumpa? Ben också?

Jag är en gaykille på 27 år. Jag själv gillar kroppshår och kör helt naturligt orakat på mig själv och har väl gjort det i iaf 4 år. Jag har väl en högst normal kropp inte kraftigt men inte smal heller så någon "björn" ur den synpunkten är jag inte.

Föredrar en naturligt hårig rumpa, kuk, pung, bröst, armhålor etc... på mina partners.

Det där är ju väldigt individuellt vad folk gillar så håller med ovan talare att lyssna på dig själv vad du trivs bäst i och skit i vad andra säger. DU får prova lite olika konstellationer gällande kroppsbehåringen och se vad du trivs bäst i. Det växer ju ut om du inte skulle gilla helrakat.
Citera
2015-02-07, 18:45
  #8
Avstängd
Fugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluto456
Aa förstår det, df vill jag att ENBART homosexuella ska svara så att man får en uppfattning om vad majoriteten tycker

Majoriteten sitter nog inte här och läser trådar så även om 29 stycken skulle svara så skulle det vara svårt att göra någonting med den informationen även om alla svarar vaxat/hårigt. Det kan faktiskt, hör och häpna, vara så att en hel del går mycket efter personligheten också och respekterar sin partners val gällande kroppshår.
Citera
2015-10-25, 09:41
  #9
Medlem
Det går ju mycket trend i det där men tycker mig se att färre och färre ägnar sig åt att totalraka kroppen sin. Kanske hänger ihop med den naturliga trenden/skäggtrenden vi haft på senare tid.
Citera
2015-10-25, 12:07
  #10
Medlem
storkmammas avatar
Personligen föredrar jag en slät kropp... Pubeshåret får gärna vara trimmat och pungen ska vara rakad. Inte mycket som slår en slät, smal killkropp.
Citera
2018-08-01, 20:05
  #11
Medlem
ResKille91s avatar
Så länge pungen är rakad så brukar jag vara nöjd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback