Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-18, 14:16
  #1
Medlem
swepies avatar
http://breastfast.se/?cip=ODA1NC4xMz...4yNi4wLjIxNS4w

Såg nyss att en ung tjej på min Facebook hade delat denna länk som jag snabbt läste igenom och fick en chock.

Citat:
Det påverkar din naturella metabolism på cellnivån och förstorar din byst genom att föröka antalet dess befintliga celler.
Menar de här att det förökar cellerna? Om detta stämmer så har jag för mig att jag känner till en sjukdom som gör just det. Vad var det nu igen?

Vad tror ni om detta en säker väg till bröstcancer? Behöver man oroa sig när småflickor börjar länka en sån här länk på sin facebook innan de ens hunnit fylla 18 år?
Citera
2015-01-18, 14:20
  #2
Medlem
franges avatar
Det här är ju garanterat samma sak som naturmedel som (påstås) få dig att gå ner 5 kg i vekan utan att röra på dig mer, eller att äta annorlunda. Eller mirakelmedel innehållande ormolja du häller i bensinen/magneter du sätter på bränsleledningarna - som sänker bränsleförbrukningen drastiskt. Eller så kallade evighetsmaskiner.

Det vill säga - bluff och båg, "snakeoil" - som lättlurade människor vräker ner pengar rakt i fickorna på den som säljer och producerar skiten.
Citera
2015-01-18, 14:58
  #3
Medlem
Vitalrepuss avatar
Det låter som en scam enligt min utsago.
Citera
2015-01-18, 16:13
  #4
Medlem
Det är bara WT-brudar som går på sånt här. Det står ju ingen innehållsförteckning, vad innehåller pillrena? Vad är de vetenskapliga studierna som bevisar effekten? Som sagt, endast korkade WTs köper detta
Citera
2015-04-26, 10:15
  #5
Medlem
Skulle vara intressant att höra någons upplevelse av dessa piller. de måste finnas några biverkningar...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback