Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-10, 16:10
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Ska börja jobba här om två veckor bara kväll, hur jobbigt är det? Ja ska jobba som truck förare.

Är nervös som faen eftesom jag sa upp mig från annnat jobb i annan stad bara för detta och har hört att folk jobbar ihjäl sig här.

Jag börjar dagarna 15.30 till 23.30(00.12) (volym tid (?) )

Sen pendlar ja buss en timme hemxD så e hemma halv två varje dagxDd

Hur har det gått för dig?
Citera
2018-01-10, 17:03
  #122
Medlem
Någon som har nummer till FlexVolvo? (alltså någon med kontakter som kan ge möjlighet till jobb)

vore snällt om någon kunde dela med sig, behöver lite extra jobb under studierna
Citera
2020-01-07, 21:24
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Ska börja jobba här om två veckor bara kväll, hur jobbigt är det? Ja ska jobba som truck förare.

Är nervös som faen eftesom jag sa upp mig från annnat jobb i annan stad bara för detta och har hört att folk jobbar ihjäl sig här.

Jag börjar dagarna 15.30 till 23.30(00.12) (volym tid (?) )

Sen pendlar ja buss en timme hemxD så e hemma halv två varje dagxDd

Några år senare, hur känns det på Volvo? Är det torslanda? Frågar pga att jag själv vill söka!
Citera
2020-01-11, 01:16
  #124
Medlem
Många som går på tramadol o benso för o orka jobba. Tråkigt dem inte tar hand om sina anställda bättre.
Citera
2020-01-29, 03:27
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Några år senare, hur känns det på Volvo? Är det torslanda? Frågar pga att jag själv vill söka!


Var där en dag, slutade på direkten för det var massa droger o skit, blev erbjuden Tramadol o annat, massa skumma typer.

Gick inte heller en introduktion, fick vänta en timme i regn Innan han som skulle hämtad mig kom.

Det var tråkigt men själva miljön var det som sa stopp för mig, men som sagt var bara där en dag, o då har ja jobbat inom andra stora företag inom lager osv.
Citera
2020-03-15, 05:51
  #126
Medlem
sanchoos avatar
Har hört från bekanta att detta är ett pissföretag. Den svenska "Volvoandan" har försvunnit. Alla chefer är tydligen riktiga psykopater och lernia är inget undantag. Det är till och med chefer från Lernia som får positioner i fabriken.
Citera
2024-02-03, 08:39
  #127
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Är Det fortfarande lika illa 2024 ?
Med stress stress stress !
Otympliga konstiga arbetsställningar ?

Med andra ord är det gilla läget eller säg upp dig ?
Citera
2024-02-13, 13:30
  #128
Medlem
Nån som vet hur det är att jobba på Aurobay i Skövde? Främst inom montering.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback