• 1
  • 2
2015-01-16, 16:06
Medlem
Hej. Behöver låna 1500kr snabbt, dessvärre hitrar jag ingen sida som lånar ut då jag har skuldsaldo. Behöver detta i nöd då lönen inte faller in förrens om en vecka.

Vet ni någon sida? Helst med utbetalning till Nordea!

Tack på förhand.
Citera
2015-01-16, 16:12
Medlem
Ratis avatar
Är det en aktuell skuld hos Kronofogden så är det svårt. Men är det endast betalningsanmärkningar så finns det företag som ändå lånar ut.
Citera
2015-01-16, 16:13
Medlem
kinesarsles avatar
Förklara för din arbetsgivare att det är nöd och be om ett förskott?
Citera
2015-01-16, 16:15
Medlem
EDL1885s avatar
Det är omöjligt att ta ett sms lån med skuldsaldo
Citera
2015-01-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Är det en aktuell skuld hos Kronofogden så är det svårt. Men är det endast betalningsanmärkningar så finns det företag som ändå lånar ut.

Nej det är ett skuldsaldo som jag betalar av varje månad..
Citera
2015-01-16, 16:19
Medlem
NathalieCorleones avatar
Att låna, fast att man redan har skuld? eeh det låter rätt galet, jag skulle tipsa dig om en hederlig pantbank istället, lämna in videon, gitarren, guldringen eller vad du nu har som ändå ligger och skräpar, stampa in den och lös sedan ut igen när du är på grön kvist igen
Citera
2015-01-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NathalieCorleone
Att låna, fast att man redan har skuld? eeh det låter rätt galet, jag skulle tipsa dig om en hederlig pantbank istället, lämna in videon, gitarren, guldringen eller vad du nu har som ändå ligger och skräpar, stampa in den och lös sedan ut igen när du är på grön kvist igen

Jag vet att det låter rätt dumt. Men när jag var yngre tog jag mängder med lån och lite andra skulder som gick upp i några hundra k. Har ca 50 kvar nu och ett fast jobb. Sen om jag hittar en lånesida som lånar till mig så kan jag uttnytja 14dagars returrätt! Då jag vet att jag har 1500 över på lönen!
Citera
2015-01-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forcker
Jag vet att det låter rätt dumt. Men när jag var yngre tog jag mängder med lån och lite andra skulder som gick upp i några hundra k. Har ca 50 kvar nu och ett fast jobb. Sen om jag hittar en lånesida som lånar till mig så kan jag uttnytja 14dagars returrätt! Då jag vet att jag har 1500 över på lönen!

Här jag bor finns det ingen pantbank heller. Hade annars lämnat in något.
Citera
2015-01-16, 16:25
Medlem
Ratis avatar
Som kinesröven säger så be om förskott av din arbetsgivare. Det är ju helt räntefritt dessutom.
Citera
2015-01-16, 16:28
Medlem
NathalieCorleones avatar
aj då, verkligen krisigt läge, inget du kan sälja? hoppas verkligen att det fixar sig
Citera
2015-01-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Som kinesröven säger så be om förskott av din arbetsgivare. Det är ju helt räntefritt dessutom.

I värsta fall får jag be på mina bara knän till henne på måndag, skulle dock behöva dessa idag så om ni kanske har någon som vet någon sida så älskar jag er.
Citera
2015-01-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NathalieCorleone
aj då, verkligen krisigt läge, inget du kan sälja? hoppas verkligen att det fixar sig

Har skrivit till de få jag känner och de har inte pengar att låna ut. Har även erbjudit de bra priser på tex tvn men inget nappar. Håller på nu med att fixa annonslappar på tvn! Hoppas någon nappar..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in