Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-15, 22:01
  #1
Medlem
Clownsanitys avatar
http://www.tv3.se/realitystjarnorna-...m-programmet-8

Citat:
På Yxtaholms slott utanför Flen har TV3 samlat åtta av svensk TVs mest älskade, omtalade och omskrivna realitystjärnor. Programmet är en hommage, med mycket glimt i ögat, till de TV-program och profiler som dominerat svensk TV de senaste 17 åren. Med realitystjärnor som Martin Melin och Zübeyde Simsek Gillström från Expedition Robinson, Samir Badran och Aina Lesse från Paradise Hotel, Gunilla Persson från Svenska Hollywodfruar, Håkan Hallin från Färjan, Linda Thelenius från Big brother och Fredrik Karlsson från Bonde söker fru är manegen rejält krattad för underhållning och humor.

Premiär den 9:e februari.

Här diskuterar vi programmet, tänkte att vi kunde börja redan nu. Vad tror ni, kommer det bli en hit? Gunilla Persson, Zübeyde och Linda Thelenius lär inte komma särskilt bra överens. Det är som uppdukat för både freakshow och intriger! Härligt, härligt.
__________________
Senast redigerad av Clownsanity 2015-01-15 kl. 22:42.
Citera
2015-01-15, 22:11
  #2
Medlem
vtcs avatar
Jag kan ärligt talat inte föreställa mig ett program som låter mindre tilltalande i mina öron.
Citera
2015-01-15, 22:24
  #3
Medlem
Clownsanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Jag kan ärligt talat inte föreställa mig ett program som låter mindre tilltalande i mina öron.

Kanske inte, du har förmodligen rätt. Men ur ett förnedringsteveperspektiv tror jag programmet har potential att bli riktigt bra faktiskt. Och vem gillar inte förnedring? Bonde-Fredrik lär figurera i en massa framtida YouTube-klassiker efter sin insats här, kameran bara älskar att rulla samtidigt som han tänker eller handlar ofördelaktigt.
Citera
2015-01-15, 23:27
  #4
Moderator
evilhoneys avatar
Jag har ingen TV längre, är det här på sant alltså?
Citera
2015-01-16, 02:05
  #5
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag har ingen TV längre, är det här på sant alltså?

Men du har uppenbarligen någon form av dator...
Citera
2015-01-16, 03:05
  #6
Medlem
Ska bli riktigt intressant att se.
Citera
2015-01-16, 18:41
  #7
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Men du har uppenbarligen någon form av dator...
Missade länken i trådstarten, det lät för bra för att vara sant det här.
Citera
2015-01-17, 19:04
  #8
Medlem
William Hainess avatar
Jag kommer tvinga mig genom detta program med största sannolikhet då det låter som en jävla röra.

Linda "Jag Är Kristen Ibland" Rosing och Gunilla Persson i samma program? RÖRA.

Tror serien kommer lida av dåliga tittarsiffror. Det är ju knappast stjärnmys som Stjärnorna på Slottet och det där låtprogrammet på tv4.
Citera
2015-01-17, 19:07
  #9
Medlem
Trumpeters avatar
Kan du bli hur dåligt som helst. Lär dock kolla in premiäravsnittet.
Citera
2015-01-17, 19:12
  #10
Medlem
knullklassons avatar
Eftersom farmendiktatorn Sebastian Dawkins inte är med så är detta inte ett dugg intressant.
Citera
2015-02-03, 21:59
  #11
Medlem
Clownsanitys avatar
Nu har TV3 tydligen valt att ändra programnamnet till "Realitystjärnorna på godset", mest troligast på grund av att namnet innan var för likt "Stjärnorna på slottet". Kan någon moderator ändra om rubriken till "godset" istället för "slottet"?
Citera
2015-02-04, 18:03
  #12
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownsanity
Nu har TV3 tydligen valt att ändra programnamnet till "Realitystjärnorna på godset", mest troligast på grund av att namnet innan var för likt "Stjärnorna på slottet". Kan någon moderator ändra om rubriken till "godset" istället för "slottet"?

Fixat.

/Mod.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback