Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-15, 21:44
  #1
Medlem
53....so whats avatar
Vad som skett var att dom debitera mig för köp av FIFA 15, vilket jag ej har beställt.
Detta påpekade jag i ett mail, och fick detta som förklaring på min klagan, samtidigt har dom låst mitt konto.


Dear Customer,

We are contacting you to notify you that we have found your FIFA 15 account, to be in violation of our Terms of Service.

You may violate the Terms of Service if, as determined by EA in its sole discretion, you:

Promote, encourage or take part in any activity involving hacking, cracking, phishing, taking advantage of exploits or cheats and/or distribution of counterfeit software and/or virtual currency/items.

Due to the above we have permanently blocked your access to your Origin account.

Account closure is reserved for the most serious breaches of our Terms of Service, but can also be applied in cases where an account has accumulated a number of violations over a period of time.

Should you wish to review our Terms of Service they can be found here:

http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/

Thank you for your understanding in this matter.

Yours sincerely,

EA Terms of Service
Citera
2015-01-15, 21:48
  #2
Avstängd
Dishwashers avatar
Att någon har hackat ditt konto, och att dom blockerat det så inte mer köp kan genomföras.

Det var så jag tolkade det iaf.
Citera
2015-01-15, 21:52
  #3
Medlem
53....so whats avatar
hackat för att kunna köpa ett spel via mitt konto?
hur har dom nytta av det?
spelar dom på mitt konto oxå?
Citera
2015-01-15, 22:02
  #4
Avstängd
Dishwashers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
hackat för att kunna köpa ett spel via mitt konto?
hur har dom nytta av det?
spelar dom på mitt konto oxå?

Ingen aning.
Citera
2015-01-15, 22:05
  #5
Medlem
Worgxors avatar
Om någon hackat ditt konto kan de antingen ha köpt fifa för att .

1. Spela på ditt konto
2. Bara vara jävlig och slösa med dina pengar

Jag tror nog på det förstnämnda, varför spela på någon annans konto som den andra har tillgång till ens? ._.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback