Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-14, 23:03
  #1
Medlem
Hej flashback! Har skaffat mig en apadravya i fredags och allt har fungerat bra, inte speciellt ont när jag kissat blev inga smärtor vid erektion eller så men jag har en riktig jävla svullnad, och den är inte på ollonet som jag skulle tippat. Den är som på förhuden och svullnaden har växt och är nu i stort sett större än mitt ollon... Därför börjar jag bli lite orolig och fick inget svar utav min piercare, därför vänder jag mig nu till er. Någon erfaren här som vet om jag behöver känna någon oro? Kan skicka bild på det om så behövs för att bedömma.

Tack på förhud
Citera
2015-01-15, 00:05
  #2
Medlem
ingen som har något?
Citera
2015-01-16, 17:31
  #3
Medlem
Kan tillägga att det svullnat ännu mer nu, svullnaden är nu större än ollonet och jag har inte så mycket till alternativ annat än mjukisbyxor just nu. Hur kan jag motverka detta?
Citera
2015-01-18, 11:34
  #4
Medlem
Kom igen Flashback.... Sväller och sväller, börjar bli orolig över att kuken exploderar snart
Citera
2015-02-11, 01:39
  #5
Medlem
g33kns avatar
(FB) Apadravya/förhud Problem!

Hoppas svullnaden lagt sig och att du lär dig söka .

Peace
Citera
2015-02-11, 23:22
  #6
Medlem
Hur gick det Mattelu?
Citera
2015-03-01, 08:52
  #7
Medlem
g33kns avatar
Ursäkta för tidigare svar då jag råkade länka fel tråd. Såg samma problem och en som hade svaret i en annan tråd och jag trodde det var den jag länkade men fel av mig

Har suttit och studerat lite omkring detta ämne innan jag gjorde en Apadravya för att få lite kännedom.

Har nu själv lite samma sorts problem som övriga.

Har läst att lösningen kan vara att skaffa en ny stav som är kortare och grövre på samma gång för att undvika fler problem. Gjorde min på 2,0mm men har beställt 2,4mm som ska töjas vidare så snart det läkt.

Annars om man vill kan man försöka trycka nedre kulan så nära det går så huden ska kunna lägga sig över den nedre.

Mitt vanligaste problem uppstår om förhuden rullar över den övre kulan då det uppstår ett grymt tryck på ollonet och kulan nästan trycks in i kuken.

Alternativ lösning skulle även vara att skaffa ett 'platt' smycke.

Hoppas det ordnat sig för dig !

Peace
g33kn
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback