Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-22, 18:13
  #25
Medlem
O-Lyckligs avatar
Haha, fyfan vad skönt att se! Dödens Ambassadörer klockrent namn för en sann internetkultur ā la Gand... För titta hur tuffa de är i kommentarfältet med fotot med den serbiska flaggan:

rensa_i_orten Du är en skam för alla serber, hela mänskligheten faktiskt. Ett avskum som stoltserar med att vara en misslyckad kriminell dåre. Sluta dra ner alla balkaner med din skit, gå i skola lär dig något. Jadna ti majka i sin, sramota da ih pojede

helt_vanlig_kille Din mamma ge mej ditt nummer möt mej nu

helt_vanlig_kille Nu dit jävla patrask

helt_vanlig_kille Anonym pajas jag syns du da visa ditt ansikte visa ansiktet gör det mör mej vart du vill jag är där !!!

rensa_i_orten Ett stort problem är just att du syns! Du missförstår hela poängen så låt mig förklara att detta inte är en utmaning till en duell, snarare att påtala att DU är dålig pr för oss hederliga människor från Balkan. Lev ditt råttliv men ge fan i att dra ner ett land i ditt förfall. Saberi se!



Edit: Haha står han och spänner sig framför ett barn?! http://instagram.com/p/xuyAfgxtjS/?modal=true
__________________
Senast redigerad av O-Lycklig 2015-01-22 kl. 18:17.
Citera
2015-01-22, 21:04
  #26
Medlem
tjenaretjenares avatar
Hade jag varit polis hade jag varit glad när de här kriminella människorna gå runt med en massa emblem och visar vilka de "tillhör". Lätt att få tag på o så visar han ju på instagram hela tiden vart han är och vad han gjort.
Citera
2015-01-22, 23:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O-Lycklig
Haha, fyfan vad skönt att se! Dödens Ambassadörer klockrent namn för en sann internetkultur ā la Gand... För titta hur tuffa de är i kommentarfältet med fotot med den serbiska flaggan:

rensa_i_orten Du är en skam för alla serber, hela mänskligheten faktiskt. Ett avskum som stoltserar med att vara en misslyckad kriminell dåre. Sluta dra ner alla balkaner med din skit, gå i skola lär dig något. Jadna ti majka i sin, sramota da ih pojede

helt_vanlig_kille Din mamma ge mej ditt nummer möt mej nu

helt_vanlig_kille Nu dit jävla patrask

helt_vanlig_kille Anonym pajas jag syns du da visa ditt ansikte visa ansiktet gör det mör mej vart du vill jag är där !!!

rensa_i_orten Ett stort problem är just att du syns! Du missförstår hela poängen så låt mig förklara att detta inte är en utmaning till en duell, snarare att påtala att DU är dålig pr för oss hederliga människor från Balkan. Lev ditt råttliv men ge fan i att dra ner ett land i ditt förfall. Saberi se!



Edit: Haha står han och spänner sig framför ett barn?! http://instagram.com/p/xuyAfgxtjS/?modal=true
rensa_i_orten har ju rätt, och hans svar om att dom skulle mötas bevisar ju bara det Klockrent.

mvh Dödens ambassadör Raffa
Citera
2015-01-22, 23:31
  #28
Medlem
O-Lyckligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
rensa_i_orten har ju rätt, och hans svar om att dom skulle mötas bevisar ju bara det Klockrent.

mvh Dödens ambassadör Raffa

Rensa-i-orten har helt rätt; en bra trollning av denna gigant från Högdalen... Vill inte jinxa något men det kan inte dröja länge innan huvudrollsinnehavaren självgott sitter och Google söker sig själv och börjar lacka ur för att vi ifrågasätter hans varande, då blir det popcorn och F5
Citera
2015-01-22, 23:39
  #29
Medlem
FittJannes avatar
De ser ut att vara i akut behov av toaletter och 2-lags Lambi.
Citera
2015-01-22, 23:44
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O-Lycklig
Rensa-i-orten har helt rätt; en bra trollning av denna gigant från Högdalen... Vill inte jinxa något men det kan inte dröja länge innan huvudrollsinnehavaren självgott sitter och Google söker sig själv och börjar lacka ur för att vi ifrågasätter hans varande, då blir det popcorn och F5
Vi behöver ha in en representant i tråden som kan svara på frågor, likt 123-användarna gjorde i Gangland-tråden. Blir så mycket lättare att skaffa en åsikt då.
Citera
2015-01-23, 02:00
  #31
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O-Lycklig
Haha, fyfan vad skönt att se! Dödens Ambassadörer klockrent namn för en sann internetkultur ā la Gand... För titta hur tuffa de är i kommentarfältet med fotot med den serbiska flaggan:

rensa_i_orten Du är en skam för alla serber, hela mänskligheten faktiskt. Ett avskum som stoltserar med att vara en misslyckad kriminell dåre. Sluta dra ner alla balkaner med din skit, gå i skola lär dig något. Jadna ti majka i sin, sramota da ih pojede

helt_vanlig_kille Din mamma ge mej ditt nummer möt mej nu

helt_vanlig_kille Nu dit jävla patrask

helt_vanlig_kille Anonym pajas jag syns du da visa ditt ansikte visa ansiktet gör det mör mej vart du vill jag är där !!!

rensa_i_orten Ett stort problem är just att du syns! Du missförstår hela poängen så låt mig förklara att detta inte är en utmaning till en duell, snarare att påtala att DU är dålig pr för oss hederliga människor från Balkan. Lev ditt råttliv men ge fan i att dra ner ett land i ditt förfall. Saberi se!



Edit: Haha står han och spänner sig framför ett barn?! http://instagram.com/p/xuyAfgxtjS/?modal=true
Tyvärr är nog detta både ett barn och killens nuvarande hål. Hon ser dock ut att ha fyllt 15. Ytterligare en fjäder i hatten för "Döden Ambassadör". Så jävla megahårt.
Citera
2015-01-23, 02:12
  #32
Medlem
O-Lyckligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Tyvärr är nog detta både ett barn och killens nuvarande hål. Hon ser dock ut att ha fyllt 15. Ytterligare en fjäder i hatten för "Döden Ambassadör". Så jävla megahårt.

Du måste skämta? Är han tillsammans med flickan som står bredvid honom? Hon ser inte en dag äldre ut än 11-12år; hon lär ju behöva visa leg för att kunna få handla energidrycker!

Nån som vet hennes namn, i den åldern läggs väl hela livet ut på Facebook och kanske kan vara en guldgruva till undersökningen

Edit: Kan detta vara hon, A*na Ver*ace?
__________________
Senast redigerad av O-Lycklig 2015-01-23 kl. 02:14.
Citera
2015-01-23, 02:24
  #33
Medlem
O-Lyckligs avatar
Haha ja detta med supertuffingar och deras stavningsförmåga är helt underbart!

Citat:
helt_vanlig_kille
För 4 timmar sedan
9mm in o ut en i västen fucking amatörer gör armhävningar redan efter en vecka hur fucking kan man missa så många skott hur fan skall jag vara rädd ärligt...en på semester 2 kvar skojar bara eller? Lag messigt får man skoja så ni kan undra hur rädd är jag hm ej rädd bara berädd!!!

Bilden: http://instagram.com/p/yK7EAjxtp_/?modal=true

Andra tillfället han refererar till att någon befinner sig på "semester" är det nån förortskod för, exempelvis, fängelse; Nybroviken eller något annat i den meningen, eller är det verkligen en Thailands vistelse?

Edit: Nä men det fanns en bild till och med lika skönlitterär anda som den tidigare:

Citat:
helt_vanlig_kille
För 4 timmar sedan
Ja jag kan erkänna e lite narcissistisk kanske för min skönhet o min kuk i så många guzzar eller rädslan fruktan DÖDEN eller att jag e så uppenbar med mina insta provokationer....folk vill klippa mej. Eller så e jag en fitta ni mina följare får avgöra.....SE SKILLNADEN MINA VÄNNER LÅT INTE HYENORNA NAFFSA PÅ ETT LEJONS BYTE!!!!!!!!!!!!!!

Bilden: http://instagram.com/p/yK8H1Cxtr1/?modal=true
__________________
Senast redigerad av O-Lycklig 2015-01-23 kl. 02:27.
Citera
2015-01-23, 02:42
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O-Lycklig
Haha ja detta med supertuffingar och deras stavningsförmåga är helt underbart!



Bilden: http://instagram.com/p/yK7EAjxtp_/?modal=true

Andra tillfället han refererar till att någon befinner sig på "semester" är det nån förortskod för, exempelvis, fängelse; Nybroviken eller något annat i den meningen, eller är det verkligen en Thailands vistelse?

Edit: Nä men det fanns en bild till och med lika skönlitterär anda som den tidigare:



Bilden: http://instagram.com/p/yK8H1Cxtr1/?modal=true
Citat:
9mm in o ut en i västen fucking amatörer gör armhävningar redan efter en vecka hur fucking kan man missa så många skott hur fan skall jag vara rädd ärligt...en på semester 2 kvar skojar bara eller? Lag messigt får man skoja så ni kan undra hur rädd är jag hm ej rädd bara berädd!!!
Varför existerar inte punkt och komma (förutom .....) i gängvärlden?
Citera
2015-01-23, 08:39
  #35
Medlem
piratkattens avatar
Men herre... vem fan ringer ett sånt samtal som han gör till tjejen när han ber att få "knulla din mamma". Han är på en 12-årings mentala nivå... Plussa det med flödder och vapen och ja.

Det här kommer nog gå jättebra.
Citera
2015-01-23, 08:58
  #36
Medlem
don tonys avatar
NU är Insta öppet igen

Helt_vanlig_kille
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback