Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-25, 17:10
  #1897
Medlem
Många verkar tro att Milutin är e Stockholms version av Raffa men jag kan garantera er att ingen av er skulle våga stå ansikte mot ansikte och säga de till han. Han må ha skämt ut sig en del med sina fjanterier online men i verkligheten har killen mer bollar än er.
Citera
2022-09-25, 20:48
  #1898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Många verkar tro att Milutin är e Stockholms version av Raffa men jag kan garantera er att ingen av er skulle våga stå ansikte mot ansikte och säga de till han. Han må ha skämt ut sig en del med sina fjanterier online men i verkligheten har killen mer bollar än er.

Du har rätt.
Citera
2022-09-25, 21:37
  #1899
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Många verkar tro att Milutin är e Stockholms version av Raffa men jag kan garantera er att ingen av er skulle våga stå ansikte mot ansikte och säga de till han. Han må ha skämt ut sig en del med sina fjanterier online men i verkligheten har killen mer bollar än er.
Det är nog ganska få av oss som hade stått öga mot öga och hånat Raffa med, för den delen. Att Milutin är klasser vassare än Raffa köper jag dock.
Citera
2022-10-13, 23:56
  #1900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Många verkar tro att Milutin är e Stockholms version av Raffa men jag kan garantera er att ingen av er skulle våga stå ansikte mot ansikte och säga de till han. Han må ha skämt ut sig en del med sina fjanterier online men i verkligheten har killen mer bollar än er.


När han har en burk xanor i kroppen enda gången den killen vågar vara stor i käften annars är han inget att ha
Citera
2022-10-13, 23:57
  #1901
Avstängd
Så dom är diplomater?
Citera
2022-10-14, 01:24
  #1902
Medlem
KohPhangans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Så dom är diplomater?

Att Milutin försvann helt plötsligt sammanfaller ganska lägligt med hans internetkonflikt med Mahmut Sabuncu som häromdagen var inblandad i ett knivslagsmål i Västberga! Relaterat?

(FB) Stort knivbråk mellan grupperingar på bensinmack i Västberga 2022-10-11
Citera
2023-02-09, 00:53
  #1903
Medlem
KalleAnkasRovhals avatar
Något som förbryllat mig nu när jag läst igenom hela tråden är att varför nämns inte hans efterblivna talfel? Karln låter ju helt dum i huvudet när han pratar.
__________________
Senast redigerad av KalleAnkasRovhal 2023-02-09 kl. 01:21.
Citera
2023-02-24, 10:45
  #1904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkasRovhal
Något som förbryllat mig nu när jag läst igenom hela tråden är att varför nämns inte hans efterblivna talfel? Karln låter ju helt dum i huvudet när han pratar.

Har du nån länk?
Citera
2023-02-24, 23:52
  #1905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KohPhangan
Att Milutin försvann helt plötsligt sammanfaller ganska lägligt med hans internetkonflikt med Mahmut Sabuncu som häromdagen var inblandad i ett knivslagsmål i Västberga! Relaterat?

(FB) Stort knivbråk mellan grupperingar på bensinmack i Västberga 2022-10-11


Vet du om Milutin lever? Han satt ju och hotade Mahmut på Instagram någon video jag såg där han kallade han massa skit sen vart det tyst och inte ett ord sen dess och det är ett par år sen.
Citera
2023-05-31, 06:28
  #1906
Medlem
Treschows avatar
Han verkar vara frisläppt från fängelset nu i alla fall...
Citera
2023-06-01, 17:52
  #1907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han verkar vara frisläppt från fängelset nu i alla fall...
Var finns detta att beskåda?
Citera
2023-06-01, 17:55
  #1908
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han verkar vara frisläppt från fängelset nu i alla fall...
Trodde han fick ett längre straff men kul om vildsvinet är ute så vi kan skriva om hans hyss.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback