Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-11, 23:53
  #1
Medlem
Hur snabbt kan man byta smycke på sin nippel piercing??
Citera
2015-01-11, 23:57
  #2
Medlem
Beror på hur dålig man är
Citera
2015-01-12, 00:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Beror på hur dålig man är

men ha ha. menade inte direkt hur fort man kan göra det, syftade på hur snabbt efter den är nytagen man kan byta
Citera
2015-01-12, 00:51
  #4
Avstängd
Qertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empanzero
men ha ha. menade inte direkt hur fort man kan göra det, syftade på hur snabbt efter den är nytagen man kan byta

När det har läkt och det är högst individuellt, ena bröstvårtan kan läka snabbare än den andra (vilket är vanligt) osv. Det går inte att spekulera riktigt i.
Citera
2015-01-12, 16:42
  #5
Medlem
Skicka foto på brösten i pm så kan jag svara..
Citera
2015-01-13, 06:52
  #6
Medlem
ollapadubaras avatar
När piercingen slutar vara uppsvullen och en gnutta inflammerad och har hållt sig frisk i minst någon månad. De flesta pieringar tar över ett år (i alla fall för mig) innan jag kan ta ut piercingen helt ett par dagar utan att den växer igen.

Samt; ifall du är det minsta allergisk mot vissa ämnen i vanliga, billiga H&M-stavar så är de flesta piercingar extra känsliga mot dessa ämnen till en början. Det vist att ha i orginalstaven så länge som möjligt.
Citera
2015-01-19, 20:50
  #7
Medlem
MisterToms avatar
Du bör inte byta smycke innan det har läkt ordentligt. Uppskattade läketider finns i FAQ, men det är en otroligt individuell process.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback