Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-11, 17:02
  #1
Avstängd
Som sagt ska pierca mitt ollon, jag har trång förhud så tänkte ifall jag piercar mitt ollon så kommer huden att automatiskt töja ut sig. Har redan bokat tid på onsdag. Någon erfaren här? Har inga andra piercingar.
Citera
2015-01-11, 17:10
  #2
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters
Som sagt ska pierca mitt ollon, jag har trång förhud så tänkte ifall jag piercar mitt ollon så kommer huden att automatiskt töja ut sig. Har redan bokat tid på onsdag. Någon erfaren här? Har inga andra piercingar.

Hjälp mig att förstå detta.
Du vill stoppa en spik genom kukhuvudet och tror att förhuden blir större.
Okej! Om du har ont i ena foten brukar du då sparka hårt med den andra foten i en vägg för att smärtorna skall "ta" ut varandra och sluta göra ont?
Det här blir nog djävligt bra.
Citera
2015-01-11, 17:24
  #3
Avstängd
Dishwashers avatar
Ha ha lika efterblivet som det jag läste häromdagen här på flashback då var det en brud som fått bristningar på magen och för att få dom att blekna så hade hon börjat skära i dom efter hon att gjort det så skapade hon en tråd på flashback och undrade om det var någon som trodde på hennes briljanta metod, kanske var trolltråd kanske denna med?
__________________
Senast redigerad av Dishwasher 2015-01-11 kl. 17:34.
Citera
2015-01-11, 18:39
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Hjälp mig att förstå detta.
Du vill stoppa en spik genom kukhuvudet och tror att förhuden blir större.
Okej! Om du har ont i ena foten brukar du då sparka hårt med den andra foten i en vägg för att smärtorna skall "ta" ut varandra och sluta göra ont?
Det här blir nog djävligt bra.

Tänkte prova något nytt som kanske kan funka. Varför inte liksom?
Citera
2015-01-11, 18:54
  #5
Medlem
Gammal.Vargs avatar
Ska nog vara lugnt, hud töjs och krymper efter vad den utsätts för. Ringen du får direkt efter sticket kommer dock vara större än den du kommer välja som smycke sen. Kallas typ läk-ring eller nå liknande. Är för att du ska kunna tvätta hela ringen och på så vis tvätta insidan av hålet i kuken under läkprocessen.

Dessutom kommer du pissa toan röd första pisset efter sticket. Som att du just slaktat petterniklas liksom. Sen kommer det göra ont så inne satan ungefär var 3e gång du pissar en vecka efteråt.

GLHF
Citera
2015-01-11, 19:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters
Som sagt ska pierca mitt ollon, jag har trång förhud så tänkte ifall jag piercar mitt ollon så kommer huden att automatiskt töja ut sig. Har redan bokat tid på onsdag. Någon erfaren här? Har inga andra piercingar.


Tänkte du alltså pierca ollonet och undrar om förhuden kommer 'täcka' ordentligt efter, eller tänker du pierca ollonet för att bota din trånga förhud?

Fixa trång förhud görs annars med lokalbedövning och ett litet snitt med skalpell, ordnar du på närmsta vårdcentral om inte det till och med kan göras på ungdomsmottagning.
Citera
2015-01-11, 20:56
  #7
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12characters
Tänkte prova något nytt som kanske kan funka. Varför inte liksom?

Okej, var och en blir salig på sin tro.

Jag har ett litet mer kärleksfullt förhållande till min kuk så han skall inte straffas genom att jag drar en spik igenom ollonet.
Fan, jag får ju nästan kväljningar av bara tanken på det.
Kuken är det sista jag skulle riskera för ett jippo.

Lycka till!
Citera
2015-04-06, 23:16
  #8
Medlem
Sååå update för tusan, funkade det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback