Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-10, 20:35
  #1
Medlem
mmas avatar
En fight som enligt twitter är klar är

Rory vs Lombard, vinnaren får chans på titeln.
Citera
2015-01-10, 21:46
  #2
Medlem
rymdsols avatar
Galen match.

Älskar Rorys staredown under Buffers namnuppropning. Han ser ordagrant ut att vara sjuk i huvudet. Står som en staty stirrandes på motståndaren samtidigt som han ''tixar'' med käken. Djupet i hans ögon är skrämmande

Tror på Rory och att han sen även tar bältet.
Citera
2015-01-10, 23:33
  #3
Medlem
orrecrists avatar
Rory vs Lombard kommer bli en ytterst intressant match, ser mycket fram emot den!
Citera
2015-01-11, 19:47
  #4
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
En fight som enligt twitter är klar är

Rory vs Lombard, vinnaren får chans på titeln.
Värdelöst att de sätter den på en PPV. Borde definitivt vara en 5 rondare.
Citera
2015-01-11, 19:57
  #5
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Värdelöst att de sätter den på en PPV. Borde definitivt vara en 5 rondare.

Är det main event är det ju en 5rondare.
Citera
2015-01-11, 21:46
  #6
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Är det main event är det ju en 5rondare.
Det tvivlar jag starkt på. Kommer nog en titelmatch på kortet.
Citera
2015-01-12, 00:40
  #7
Medlem
storbondens avatar
Finns det något som hindrar att även co-main är fem ronder? Tycker definitivt att en match som ska avgöra nästa titelutmanare ska vara fem ronder, main-event eller inte.
Citera
2015-01-12, 09:26
  #8
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Det tvivlar jag starkt på. Kommer nog en titelmatch på kortet.

Va?
Citera
2015-01-12, 23:38
  #9
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdsol
Va?
Det är i princip alltid en titelmatch på en PPV gala, eller åtminstone riktigt stora namn. Den senaste PPV som saknade en titelmatch var 161, och då var det pga skada. Om vi håller oss till hyfsat modern tid tror jag de enda PPV galorna som inte var tänkt att ha en titelmatch var UFC 141 Lesnar vs Overeem och nu kommer UFC 183 Silva vs Diaz. Ganska uppenbart att Rory vs Lombard inte är i närheten av lika starkt main-event. Därför tror jag definitivt det blir en titelmatch. Kanske Mighty Mouse.
Citera
2015-01-13, 14:31
  #10
Medlem
rymdsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Det är i princip alltid en titelmatch på en PPV gala, eller åtminstone riktigt stora namn. Den senaste PPV som saknade en titelmatch var 161, och då var det pga skada. Om vi håller oss till hyfsat modern tid tror jag de enda PPV galorna som inte var tänkt att ha en titelmatch var UFC 141 Lesnar vs Overeem och nu kommer UFC 183 Silva vs Diaz. Ganska uppenbart att Rory vs Lombard inte är i närheten av lika starkt main-event. Därför tror jag definitivt det blir en titelmatch. Kanske Mighty Mouse.

Inte för att jag vet hur ligger till angående det du säger om galorna men jag misstog den här tråden för McGregor vs Siver när jag citerade dig.
Citera
2015-01-13, 15:00
  #11
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Det är i princip alltid en titelmatch på en PPV gala, eller åtminstone riktigt stora namn. Den senaste PPV som saknade en titelmatch var 161, och då var det pga skada. Om vi håller oss till hyfsat modern tid tror jag de enda PPV galorna som inte var tänkt att ha en titelmatch var UFC 141 Lesnar vs Overeem och nu kommer UFC 183 Silva vs Diaz. Ganska uppenbart att Rory vs Lombard inte är i närheten av lika starkt main-event. Därför tror jag definitivt det blir en titelmatch. Kanske Mighty Mouse.
Du har rätt, titelmatch på PPV har varit standard de senaste åren. MacDonald vs Lombard kan nog bli co-main event, men förmodligen inte högre upp än så. Hade hellre sett dem som headliners på ett Fight Night-kort, det hade behövts 5 ronder här.
Citera
2015-01-15, 10:23
  #12
Medlem
mmas avatar
http://www.mmafighting.com/2015/1/14...le-for-ufc-186

Spekulationer, men iaf.

Citat:
Though a tentative welterweight bout between Hector Lombard and Rory MacDonald is slated to take place at UFC 186 in April, a headlining spot is still being discussed for the event.

And according to a report on UFC Tonight on Wednesday, that main event could be a bantamweight title rematch between current champion T.J. Dillashaw and Renan Barao.

Citat:
Also being looked at for UFC 186 is the return of Quinton Jackson. UFC Tonight reported that talks are underway for a fight between "Rampage" and Fabio Maldonado, who is coming off a TKO victory over Hans Stringer at UFC 179.

En ganska typecastad motståndare för rampage, tydligt att dom inte vill ha nån grappler.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback