Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-08, 21:10
  #1
Medlem
"Det går inte att bli en elitspelare om man dricker alkohol" eller något liknande har man hört många gånger. Klart att stjärnorna säkert unnar sig någon gång per år av livets goda drycker, men hur ofta förekommer det att elitidrottarna är ute och festar? Har ni stött på någon ute i dimman?

Mina egna erfarenheter:

*Alexander Kacaniklic & Martin Olsson (Hade en riktigt äcklig brud efter sig) efter en landskamp för något år sen.
* Johan Harju (låg och sov utanför entrén på en bänk)

Sen kommer jag inte på några fler...
Citera
2015-01-08, 21:27
  #2
Medlem
Vet elitidrottare som dricker dagligen.
Citera
2015-01-08, 22:17
  #3
Medlem
Det är olika, precis som hos alla andra människor. Det skiljer sig från person till person som vanligt
Citera
2015-01-08, 23:45
  #4
Medlem
Sebzors avatar
Har sett i stort sett hela startelvan i ett allsvenskt fotbollslag vara ute och festa mitt i veckan under sommaren. Inte konstigt att dem åkte ut allsvenskan de året. Dem är dock tbx igen
Citera
2015-01-12, 21:04
  #5
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Har sett i stort sett hela startelvan i ett allsvenskt fotbollslag vara ute och festa mitt i veckan under sommaren. Inte konstigt att dem åkte ut allsvenskan de året. Dem är dock tbx igen
Hasch och thinner, Bajen vinner.

För övrigt flyttar jag denna.

Kultur: allmänt --> Träning
/Moderator
Citera
2015-01-12, 21:10
  #6
Medlem
tj.s avatar
Träning --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2015-01-12, 23:40
  #7
Medlem
Halvarkatts avatar
Det sups mer i lagidrotter än i individuella idrotter iaf
Citera
2015-01-13, 20:27
  #8
Medlem
De engelska/brittiska storlagens julfirande var ju klassiska sjöslag där det varje år var nån större skandal. kanske lite lugnare senaste åren, kan inte minnas att jag läst nåt på några år. Johan mjällby stökade till det ordentligt nåt år
Citera
2015-01-13, 21:49
  #9
Moderator
Hamilkars avatar
George Best och Paul Gascoigne söp visserligen ner sig totalt först efter att de hade lagt av med fotboll, men de var ordentligt alkade redan medan de spelade toppfotboll. Så visst går det att supa hårt och vara bland de bästa i Premier League samtidigt - i vart fall om man är tillräckligt bra.
Citera
2016-04-29, 23:50
  #10
Medlem
KFCnoggers avatar
Vaf säger ni? Som PSG åkte till Las Vegas nu i 48timmar för att fira cupvinsten. Tror ni de dricker även fast de har andra matcher senare? Typ en vecka efter
Citera
2016-04-30, 08:18
  #11
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Vaf säger ni? Som PSG åkte till Las Vegas nu i 48timmar för att fira cupvinsten. Tror ni de dricker även fast de har andra matcher senare? Typ en vecka efter

Nu var ju PSGs tidpunkt väl vald. Ligan var avgjord, de var ute ur CL och hade vunnit Ligacupen. Cupfinalen spelas inte förrän 21 maj.

Dock håller det inte för idrottare idag att "supa" flera gånger under säsong eller ens mycket mellan säsonger för att hålla sig i topp.
Citera
2016-04-30, 10:30
  #12
Medlem
psaks avatar
Som det sades i Filip & Fredriks pratshow med Patrik Sjöberg: när han var aktiv gick han direkt mellan hoppen till barstolen - när Carolina Klüft sjukampat klart för dagen gick hon hem och firade med att spela skitgubbe med sin pojkvän
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback