Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-03, 11:32
  #229
Medlem
Blev ledsen när Sebbe åkte ut. Men blev istället väldigt glad i finalen när jag fick se honom komma in så glad, och dessutom lyckades han vinna hemmamatchen. Han var väldigt värd det - Genomsnäll, ödmjuk och intelligent. Heja Sebbe i fortsättningen också!
Vilka fighters hela gänget! Och suveräna tränare som peppade och uppmuntrade.
Citera
2015-04-04, 08:49
  #230
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heidi888
Blev ledsen när Sebbe åkte ut. Men blev istället väldigt glad i finalen när jag fick se honom komma in så glad, och dessutom lyckades han vinna hemmamatchen. Han var väldigt värd det - Genomsnäll, ödmjuk och intelligent. Heja Sebbe i fortsättningen också!
Vilka fighters hela gänget! Och suveräna tränare som peppade och uppmuntrade.

Verkligen, HELVETE vilken förändring han gjort. Spöade ju alla med hästlängder. Har bara strökollat men min sambo har följt det och jag kommer ihåg hur Sebbe såg ut i början. När jag sedan såg han i finalen trodde jag omöjligt på att det var han, helt annan människa.

Järnvilja kan fan ta en hur långt som helst.
Citera
2015-04-05, 11:52
  #231
Medlem
Fatwreckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Såg inte ut att vara sån jättestor förändring på Louise och Peter... Och den röda klänningen var inte så smickrande på henne...
Kolla Louises Instagram eller Facebook sida så ser man vilken otrolig förvandling hon har gjort!
Citera
2015-04-05, 23:04
  #232
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatwrecked
Kolla Louises Instagram eller Facebook sida så ser man vilken otrolig förvandling hon har gjort!
Visst är det förvandling, men ingen otrolig förvandling som du säger. Men fortsätter hon gå ner i vikt så kommer hon bli jättesnygg! Heja heja!
Citera
2015-04-23, 19:42
  #233
Medlem
Biggest loser Sverige suger gentemot originalet, inget go i de svenska fettona, mest gnäll och liten viktnedgång.
Citera
2016-03-24, 12:35
  #234
Medlem
Nån som vet när nästa säsong börjar?
Citera
2016-03-24, 12:59
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Nån som vet när nästa säsong börjar?

Det undrar jag med. Märkligt. TV4 listar inte längre heller Biggest Loser under program som deras kanaler visar. Har någon deltagare dött eller tagit livet av sig?
Citera
2016-03-24, 13:19
  #236
Medlem
Programmet verkar i alla fall vara färdigt inspelat.

http://annabrolin.blogg.tv4.se/?page=7
Citera
2016-03-24, 16:46
  #237
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Nån som vet när nästa säsong börjar?

Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Det undrar jag med. Märkligt. TV4 listar inte längre heller Biggest Loser under program som deras kanaler visar. Har någon deltagare dött eller tagit livet av sig?

Enligt programmets facebooksida börjar det den 11 april 21:00 i sjuan.
Citera
2016-03-24, 18:14
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Enligt programmets facebooksida börjar det den 11 april 21:00 i sjuan.

Tack!! och äntligen
Citera
2019-01-05, 11:41
  #239
Medlem
”Biggest loser”-vinnaren Robert Sander har blivit pappa.
För Nöjesbladet berättar han om lyckan över nyfödda dottern.
– Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Jag fyller år om en vecka och det här var den bästa presenten.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-blivit-pappa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback