Citat:
Ursprungligen postat av
Senjinone
Och där hoppade vi rakt ned i konspirationskaninhålet med huvudet först

Det är nog snarare du som drog ner slemkepsen ännu mer över ditt lilla huvud.
- Att Pentagon och CIA bedrev fruktansvärda och helt olagliga mind control-experiment på utsatta och försvarslösa individer i den egna befolkningen är ingen "konspirationsteori", det är väl dokumenterade fakta.
- Att många av dessa individer dessutom var små barn är även det väl dokumenterade fakta och ingen "konspirationsteori".
- Att många av de här experimenten handlade om att försöka programmera s.k. Manchurian candidates är inte heller det någon "konspirationsteori" utan återigen, väl dokumenterade fakta.
- Att det som trots allt kommit i dagen kring det här har gjort så av misstag, vilket är en god indikation på att det är toppen av ett isberg, är även det, väl dokumenterade fakta.
- Att Helms och därpå Angleton förstörde allt de kunde hitta om de här programmen innan de fick sparken från CIA, är även det väl dokumenterade fakta och inte någon "konspirationsteori".
Vill du att jag fortsätter?
Citat:
Du säger alltså:
"Det finns inga korrekt genomförda, kontrollerade och upprepade studier som stödjer mina konspirationstankar."
Tack för det!
Kort sagt:
Hypnos hade inte med saken att göra.
Nej, du tänker dåligt. Igen. Jag säger att det inte är OMÖJLIGT. Det i sin tur är premissen för en diskussion om så verkligen var fallet med Sirhan Sirhan när han sköt mot RFK. Att det inte per se var omöjligt att han var hypnotiserad i syfte att manipulera honom in i situationen med pistol i hand och få honom att avfyra den mot RFK.
Jag menar att det finns sätt att komma runt de hinder som ofta anförs som bevis för att det inte kan ha skett. Att man inte kan hypnotisera någon att mot sin vilja mörda någon är ett sådant hinder som går att 'komma runt'. Har man dessutom tillgång till en mängd andra mind control-tekniker så blir plötsligt det som i det civila samhället anses omöjligt, fullt möjligt.
Massiv mörkläggning till trots.