Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-15, 12:18
  #1021
Medlem
KickAss-1337s avatar
R.I.P Flashbang?
Citera
2016-01-15, 22:22
  #1022
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
R.I.P Flashbang?


Läs inlägg #1010
Citera
2016-01-22, 21:47
  #1023
Medlem
Grymt!!!!
Citera
2016-01-29, 11:07
  #1024
Medlem
upphovsmans avatar
Hur går det? Kommer det något nytt snart?
Citera
2016-01-30, 15:54
  #1025
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upphovsman
Hur går det? Kommer det något nytt snart?

Jadå! Helt nerkörd i jobb just nu, men ska snart få lite mer struktur på livet igen vilket kommer underlätta. Senast Feb 10 hoppas jag få ut något.
Citera
2016-01-30, 22:39
  #1026
Medlem
LillePs avatar
Hatten av till dig Salgoud! Bland det mest intressanta och underhållande jag sett på flashback under min visserligen relativt korta tid på forumet. Blir att donera en slant!

Edit: Kan även nämna att jag hunnit med 17 avsnitt under de få dagar jag haft vetskap om detta!
Citera
2016-02-06, 01:05
  #1027
Medlem
Out-of-Steps avatar
Jäklar, hade helt missat detta och fick upp ögonen i nomineringstråden för Flashback Awards 2016. Högt i tak, intressanta frågeställningar och bra intervjuer. Precis så som man önskar sig att vår kära public service kunnat leverera.

Om jag får ha något önskemål (har förvissa endast lyssnat på de 10 första) är att det hade varit intressant om du kunnat sammanfatta väldigt långa trådar om särskilda händelser, precis som du gjorde med Terje Hellesø. Det finns en hel del trådar man verkligen är genuint intresserad av och vill ta del av men där det redan pågått en diskussion i flertal hundra sidor. Moderatorer gillar inte förfrågningar om sammanfattningar (jag rök på en varning i fallet om den påstådda ubåten i skärgården ) och tiden att läsa genom allt finns det inte möjlighet till.


Bra jobbat!
__________________
Senast redigerad av Out-of-Step 2016-02-06 kl. 01:07.
Citera
2016-02-10, 17:18
  #1028
Medlem
LillePs avatar
Varför ligger inte avsnitt 33 uppe på hemsidan? Blev iallafall en fin överraskning då jag trodde att jag lyssnat på alla avsnitt!
Citera
2016-02-11, 01:32
  #1029
Medlem
carass avatar
Salgoud bra jobbat! Kul med din energi att köra Flash pod. Hoppas du får tillräcklig uppmuntran och kudos från flashback för att vilja fortsätta med din pod talang.

Vore kul om du tog med Flashback Humor avdelningens talanger. Finns en hel del skarpa humorister där som gjort stort avtryck i media. Fejkade påhittade pressreleaser till svensk dagspress som publicerades i tidningarna som riktiga, var rätt kul.
Citera
2016-02-11, 21:23
  #1030
Medlem
sketcells avatar
Gillar verkligen podden, kul att lyssna på olika trådar och höra andra användare, roligast av allt är väl att man får känslan av hur Flashback en gång i tiden såg ut, när det fortfarande var underground och det fanns en samhörighet av "alla känner alla"-karaktär. Det utvecklar verkligen forumet till något mer, även om det inte är Flashback's officiella egna podcast så är det ändå av en "veteran"

Bara tråkigt att siten är nere nu (account has been suspended står det på hemsidan) och att podden i sig i princip har dött ut och inte längre är lika aktiv, kanske dags att göra det till något mer, med kanske 2-3 värdar som också kan hjälpa till att hålla i gång allting samtidigt som att det faktiskt skapas diskussion där diskussionsunderlag finns, kanske inte varje avsnitt men hade varit riktigt skoj att lyssna på. Problemet lär väl vara att hitta några värdiga värdar då (höhö pun intended).

Lycka till med podden, skulle verkligen se fram emot ett nytt avsnitt inom när framtid.
Citera
2016-02-11, 22:24
  #1031
Medlem
Salgouds avatar
Att sidan är nere var nyheter för mig, det ordnar jag imorgon! Ska svara på resten snart. Är utomlands just nu men hemma på söndag, nya avsnitt kommer snart. Lovar. Podden lever!
Citera
2016-02-11, 22:28
  #1032
Medlem
Den här podden är det bästa som hänt Flashback. Kör hårt S, vi är många som lyssnar på dig..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback