Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-22, 19:05
  #25
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Hehe tackar för det homosexuella erbjudandet som vanligt, man är inte sin avatar mannen! ja började så bara för att utvärdera sen gick över till rejält standardutövande i klassisk stil för att känna av vad som det kunde ge på riktigt, sen skulle jag lämna prov då precis vid duttandet så vågade inte riskera nåt faktiskt. Så denna är varken bäst eller sämst på något sätt men tror en hel del kommer gilla den fint faktiskt! Mkt nöje mannen, dö aldrig!

Mig lurar du inte! & skulle det dock visa sig att du trots allt (har bevis) är man så kanske jag gör ett undantag & knullar dig ändå, men hoppas du har glidmedel tillgängligt för jag har en stor kuk!

Man tar en rejäl lina sen utvärderar man. & det där med allergitest det har jag aldrig förstått mig på.

Hur är pulvret i konsistens då?
Citera
2016-04-22, 19:21
  #26
Medlem
Synatts avatar
Fin konsistens, fåtal små klumpar som spricker ner i småkort vid beröring så inget att slå ner på.

Glidmedel fan är det, det har MAN som MAN aldrig stött på under en rätt gedigen hög med år, aldrig behövts - helt ärligt enda CS som funkat ok i små doser är Etylet tycker jag, annat än 5/6-apb legendarerna och ens dosering av det hehe ah nostalgi av rang!
Citera
2016-04-22, 19:37
  #27
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Fin konsistens, fåtal små klumpar som spricker ner i småkort vid beröring så inget att slå ner på.

Glidmedel fan är det, det har MAN som MAN aldrig stött på under en rätt gedigen hög med år, aldrig behövts - helt ärligt enda CS som funkat ok i små doser är Etylet tycker jag, annat än 5/6-apb legendarerna och ens dosering av det hehe ah nostalgi av rang!

Glidmedel är endast ett måste tillsammans med cs om du förstår mig

Så, det var länge sedan nu, 5/6 legenderna alltså, vad skulle du rekommendera just nu då? Känns som att rc marknaden är rätt trist för tillfället, häxan & etyl vet jag är bra, men för mycket som är oberäkneligt & dåligt med sömn är ingen höjdare.
Citera
2016-04-22, 19:42
  #28
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Glidmedel är endast ett måste tillsammans med cs om du förstår mig

Så, det var länge sedan nu, 5/6 legenderna alltså, vad skulle du rekommendera just nu då? Känns som att rc marknaden är rätt trist för tillfället, häxan & etyl vet jag är bra, men för mycket som är oberäkneligt & dåligt med sömn är ingen höjdare.
Ja håller väl med, gillar väl ingen cs eller mdma-apb-liknande stimulant för stunden förutom nämnda 'häxan' som är ok innan det går nedåt hårt vilket är rätt slitigt imo, ingen lust med stissig djävulslång stimulans och sömnlöshet av mäktig rang, vill inte trycka i mig nedåt för att jämna ut det av princip faktiskt, därför apb'erna va så fina och givande, höll mig lugn även på väg ned och efter och inte bara det utan en generellt höjd måendenivå flera dagar efteråt. Något som aldrig sker på rena stuimulanter i mitt tycke!
Citera
2016-04-22, 20:31
  #29
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ja håller väl med, gillar väl ingen cs eller mdma-apb-liknande stimulant för stunden förutom nämnda 'häxan' som är ok innan det går nedåt hårt vilket är rätt slitigt imo, ingen lust med stissig djävulslång stimulans och sömnlöshet av mäktig rang, vill inte trycka i mig nedåt för att jämna ut det av princip faktiskt, därför apb'erna va så fina och givande, höll mig lugn även på väg ned och efter och inte bara det utan en generellt höjd måendenivå flera dagar efteråt. Något som aldrig sker på rena stuimulanter i mitt tycke!

Ja men abp är ju nått helt annat & tycker rusen från stim skiljer sig enormt, även det sexuella ändras markant, vem fan runkar till abp liksom? Nä just de, musiken runkar en invändigt!

Varför drar du inte på med 4-FEC då?? 4-f-NEB ikväll & den var helt okej, gick dock åt mycket pulver till en kort stund.
Citera
2016-04-22, 20:41
  #30
Medlem
Synatts avatar
Ja klart det är mil mellan apb och ren stimulant, menade bara att båda sorterna går under cs så jag nämnde det här.stämmer mkt bra att musiken äger ens inre på bla APB'erna, jävla fint det där!

Hehe vet inte om du missat att jag har kört på denna rejält förutom första gångerna innan ett prov, denna ger klar lång stimulans, svår sömnlöshet för mig som har grymma problem med detta ständigt och ingen efterstimuli dagen efter, tippar på runt 50/50 fans/icke-fans, det finns absolut nåt för minat hälften att hämta i denna säger jag nu efter 6-7 tillfällen med den.
Citera
2016-04-22, 20:53
  #31
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ja klart det är mil mellan apb och ren stimulant, menade bara att båda sorterna går under cs så jag nämnde det här.stämmer mkt bra att musiken äger ens inre på bla APB'erna, jävla fint det där!

Hehe vet inte om du missat att jag har kört på denna rejält förutom första gångerna innan ett prov, denna ger klar lång stimulans, svår sömnlöshet för mig som har grymma problem med detta ständigt och ingen efterstimuli dagen efter, tippar på runt 50/50 fans/icke-fans, det finns absolut nåt för minat hälften att hämta i denna säger jag nu efter 6-7 tillfällen med den.

Har den några serotonerga egenskaper som 4-fmc hade?

Tänker skevhet, ögonvobbel och hallucinogena effekter.

Eller är det en rak stimulant utan något som helst myspys? Långtidsverkande?

Och var kommer din batch ifrån måntro?!

Mvh
Citera
2016-04-22, 21:22
  #32
Medlem
Synatts avatar
Fick ett tidigt försample av känd aktör, 5 sorter att utvärdera. Denna är ren stimulant, inget seratonergt över den alls, ett par timmar bra effekt, sen långsam nedgång och svårt med sömn som sagt. Magpirr, ok vakenhet och ökad sexdrift säger jag, en rak standard!
Citera
2016-04-22, 21:38
  #33
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Fick ett tidigt försample av känd aktör, 5 sorter att utvärdera. Denna är ren stimulant, inget seratonergt över den alls, ett par timmar bra effekt, sen långsam nedgång och svårt med sömn som sagt. Magpirr, ok vakenhet och ökad sexdrift säger jag, en rak standard!

Låter ganska lovande ändå, lite knepigt om den helt saknar serotonerg effekt kan jag tycka dock!

Tack för svar!
Citera
2016-04-22, 21:51
  #34
Medlem
Synatts avatar
^ ja precis den är inte dålig alls bara inte fantastisk, storfans av cs kanske gillar den mer än mig då det är rätt långt från en favoritsläkte personligen. Samt, vilka är bättre som är ute nu, tja kommer inte på någon, Hex initialt med blir för jobbig snabbt imo samt låååång efterstimulans på den och mycket fysisk och mental ångest då.

Mvh
Citera
2016-04-23, 03:30
  #35
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
^ ja precis den är inte dålig alls bara inte fantastisk, storfans av cs kanske gillar den mer än mig då det är rätt långt från en favoritsläkte personligen. Samt, vilka är bättre som är ute nu, tja kommer inte på någon, Hex initialt med blir för jobbig snabbt imo samt låååång efterstimulans på den och mycket fysisk och mental ångest då.

Mvh

Naje njaa, jag tror jag skippar den hära Forska lugnt synatt.
Citera
2016-04-23, 22:06
  #36
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
^ ja precis den är inte dålig alls bara inte fantastisk, storfans av cs kanske gillar den mer än mig då det är rätt långt från en favoritsläkte personligen. Samt, vilka är bättre som är ute nu, tja kommer inte på någon, Hex initialt med blir för jobbig snabbt imo samt låååång efterstimulans på den och mycket fysisk och mental ångest då.

Mvh

Fattar vad du menar. Var 3-CMC något för dig eller var/är den också borträknad?
Vad jag förstår så är du ute efter serotonerga rus?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback