Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-01-05, 00:14
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieMeduzaRagger
Ser alltid ut som ett jävla vrak när jag är hög. Säckiga och blodsprängda, allmänt trög och fördummad och med ett fånigt flin på läpparna. Skönt att man ska ta (läs: göra ett nytt försök) en paus från den här jävla pissdrogen.
varför inte lägga ner helt
Citera
2015-01-05, 01:48
  #38
Medlem
EddieMeduzaRaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang
Haha, hoppas verkligen du klarar det den här gången! Vad säger man, sjätte gången gillt?

Stämmer nog bra det!
Har dock en känsla av att det faktiskt kommer gå bättre nu, flera kompisar omkring mig har tagit samma beslut i samband med det nya året så antar att det kommer bli lite lättare nu, känner mig mycket mer motiverad!


Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
varför inte lägga ner helt

Bra fråga! Har du lyckats lägga av helt? har faktiskt funderat lite på att lägga det bakom mig helt och hållet, planen just nu är att vara clean fram till sommaren just för att det är så trevligt att röka under den årstiden, men har redan spenderat dom två senaste somrarna i en fet jävla haschdimma så det kanske är tillräckligt?

Om jag lyckas bli ren denna gång så tänker jag aldrig återvända till samma mönster som jag har befunnit mig i tidigare med att ha kontakt med dealers, röka på vardagarna och handla gräs så fort jag har råd. Det håller inte i längden och plånboken har verkligen börjat säga ifrån på sista tiden.

Istället tänkte jag enbart röka vid "speciella tillfällen" men då är det lätt att det ändå går överstyr, det var ju så det gick till från första början, haha. Vi får se hur det blir!
__________________
Senast redigerad av EddieMeduzaRagger 2015-01-05 kl. 01:51.
Citera
2015-01-05, 13:58
  #39
Medlem
Haha jag håller med ts till 100! Precis som du säger, stora mörka ringar runt ögonen och helt förfärlig hållning. Har en roomie som röker nästan all sin lediga tid och han lunkar fram här som en ostkrok!
Själv upplever jag att styrke träning hjälper till att hålla ryggen rak!
Citera
2015-01-05, 15:27
  #40
Medlem
Javalangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerMaan
Själv upplever jag att styrke träning hjälper till att hålla ryggen rak!

Jag som är klen men snabb måste flika in att löpträning och cykling gör underverk om man vill se pigg och fräsch ut. De flesta som blir fula av cannabismissbruk blir det för att de aldrig rör på arslet och får solljus.
Citera
2015-01-07, 05:31
  #41
Medlem
daddy-biroris avatar
ut Seanden alldrig viktit de e Heart som reknas o Tanke derfor Daddy brukar bruka (he he) o Käreng har ingan problem me den Personally ja Tro den smell e som Magnet for käreng Faktiss for Daddy har många Käreng i min Blackberry

Helsninga Daddy
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback