Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-24, 21:20
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Med andra ord har de inte ens tillräckligt för att kalla honom till ett förhör. Men ändå är du säker på din sak...

För övrigt har du nu sagt samma sak i 30-tal inlägg och du har fortfarande inte lyckas övertyga mig om att det ens handlar om vållande till annans död - ännu mindre mord.

Jag vill påminna dig om att polisen faktiskt har jobbat med det här ärendet mer än om det skulle varit en självklar drunkning genom olycka eller självmord. Ibland finns inte bevis nog men det innebär inte mer än så.
Citera
2016-04-10, 13:27
  #302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag vill påminna dig om att polisen faktiskt har jobbat med det här ärendet mer än om det skulle varit en självklar drunkning genom olycka eller självmord. Ibland finns inte bevis nog men det innebär inte mer än så.

Hej. Ett bra tag sen sedan jag var online. Jag har pratat med Roger Johnsson som har hand om ärendet. Han sa till mig att dem har lagt ner undersökningen men att det kommer att tas upp igen om nya bevis kommer. Det är svårt att försöka få folk att tro att det är min syster. Jag vet inte Heller hur jag ska bevisa det.
Citera
2016-04-10, 17:22
  #303
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ali-165
Hej. Ett bra tag sen sedan jag var online. Jag har pratat med Roger Johnsson som har hand om ärendet. Han sa till mig att dem har lagt ner undersökningen men att det kommer att tas upp igen om nya bevis kommer. Det är svårt att försöka få folk att tro att det är min syster. Jag vet inte Heller hur jag ska bevisa det.

Nog tror jag på dig allt.

Men har han kommit hem från Turkiet då? Problemet var väl att ens få till ett förhör
med han som ska ha gett din syrra skiten hon fick i sig innan hon dog.
Citera
2018-07-06, 14:00
  #304
Medlem
Mycket ni inte vet efter alla dessa 3 år som gått...
__________________
Senast redigerad av InfoDior 2018-07-06 kl. 14:21.
Citera
2019-04-13, 17:01
  #305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InfoDior
Mycket ni inte vet efter alla dessa 3 år som gått...

Har dom fått reda på vad som hände henne? Jag var bästa vän med meltem och Ebru när dom bodde i Sätra, sen flyttade dom till Hässelby och sen till Halmstad då försvann vår kontakt, sen flyttade dom tillbaka men hann aldrig träffa meltem igen innan hon gick bort
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback