Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-15, 03:41
  #625
Medlem
exakt alla uppdrag i Kerbal space program, förutom dom där man ska testa något som har "landat" på jorden.

https://www.youtube.com/watch?v=ahHclJKWHCE
Citera
2015-02-25, 03:24
  #626
Medlem
Minns att det var en passage i Wolfenstein The New Order jag hade väldiga problem med på svåraste läget. Precis när man återvänt till jorden och brakar rakt in genom ett fönster till en kontorsbyggnad.

Call of Duty 4 på Veteran , pripyat -banan I slutet när man väntar på evac vid pariserhjulet och radiobilarna. Hujeda...

Metro last light hade ett uppdrag som utspelar sig på ett tåg, hela det uppdraget var en mardröm på svåraste minns jag pga att jag hade nästan noll och ingenting när jag kom dit.

Hela ghost n goblins var en pain in the ass, men bana tre som i princip bara består av gargoyles och med en boss som kunde glitcha och orsaka insta death utmärkte den sig som svårast i spelet.

The Last of us i "realistiskt läge" när man spelar som Ellie och blir instängd med David i ett hus när infected börjar strömma in från alla håll, det partiet var ett helsike. Många passager var jobbiga i svåraste läget men den tar nog priset, om inte striden med David var värre, kommer inte riktigt ihåg..

Demons souls, ingen boss var så svår för mig som Maneater tror jag den hette, den som klonar sig en bit in i fighten.

Sista bossen i Gears of War 3 på insane... Är verkligen just det. Insane.
__________________
Senast redigerad av Blodpixel 2015-02-25 kl. 03:53.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback