Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 11:08
  #949
Avstängd
Min nya kanal. Det jag säger ser jag inget fel med. Ingen big deal att ofreda tjejer ifall man blivit ignorerad av tjejer i 28 år. Jag gör det oftast mitt i natten på helgerna när jag är full.

https://www.dailymotion.com/intoinfiniteobscurity
Citera
2018-08-16, 18:07
  #950
Avstängd
Imorgon eller på lördag kommer äntligen min plan gå till handling allt som jag snackat om i flera års tid kommer gå till verklighet. Känns skönt
Citera
2018-08-16, 18:12
  #951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonkey25
Imorgon eller på lördag kommer äntligen min plan gå till handling allt som jag snackat om i flera års tid kommer gå till verklighet. Känns skönt

Du vet väll att du kan vända ditt liv som en pannkaka bara du ändrar mindset?

Ditt första steg kommer bli att söka hjälp mot depression, få medicin som du trivs med. Därifrån kan du ändra ditt liv, träna, ta upp intressen.
Rekommenderar också att du läser om NoFap och ger det en chans eftersom det är tjejer du vill ha.

Eller så kommer ditt liv sluta i misär. bollen är i dina händer och bara du kan styra ditt öde, vill du vara glad/ledsen du bestämmer. lycka till!
Citera
2018-08-16, 19:41
  #952
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Du vet väll att du kan vända ditt liv som en pannkaka bara du ändrar mindset?

Ditt första steg kommer bli att söka hjälp mot depression, få medicin som du trivs med. Därifrån kan du ändra ditt liv, träna, ta upp intressen.
Rekommenderar också att du läser om NoFap och ger det en chans eftersom det är tjejer du vill ha.

Eller så kommer ditt liv sluta i misär. bollen är i dina händer och bara du kan styra ditt öde, vill du vara glad/ledsen du bestämmer. lycka till!

Mitt liv är redan förstört för länge sen.
Citera
2018-08-16, 20:11
  #953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonkey25
Mitt liv är redan förstört för länge sen.

Bestämmer du
Citera
2018-08-17, 08:54
  #954
Avstängd
Ikväll gäller det. Önska mig lycka till 😁
Citera
2018-08-17, 08:59
  #955
Avstängd
pettson3816s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonkey25
Ikväll gäller det. Önska mig lycka till 😁
Vad är det som gäller? Borde man ringa polisen?
Citera
2018-08-17, 13:37
  #956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonkey25
Ikväll gäller det. Önska mig lycka till 😁

Kör hårt din nolla!
Citera
2018-08-17, 13:37
  #957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Vad är det som gäller? Borde man ringa polisen?

Hoppas han tar självmord
Citera
2018-08-18, 13:08
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Hoppas han tar självmord

Och du ser dig som moraliskt överlägsen, din skenheliga mutta?
Citera
2018-08-18, 20:09
  #959
Medlem
Helsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Du vet väll att du kan vända ditt liv som en pannkaka bara du ändrar mindset?

Ditt första steg kommer bli att söka hjälp mot depression, få medicin som du trivs med. Därifrån kan du ändra ditt liv, träna, ta upp intressen.
Rekommenderar också att du läser om NoFap och ger det en chans eftersom det är tjejer du vill ha.

Eller så kommer ditt liv sluta i misär. bollen är i dina händer och bara du kan styra ditt öde, vill du vara glad/ledsen du bestämmer. lycka till!

Alltid lika roligt med de som tror att klyshiga tips från någon random självhjälpsbok ska hjälpa en i grunden förstörd individ. Jodå, bara han slutar runka så kommer tjejerna kasta sig över honom!

Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Vad är det som gäller? Borde man ringa polisen?

Det kommer inte att hända ett skit precis som den förra miljonen tillfällen där Simon påstått att han ska "ut och våldta" eller vad det nu är.

Citat:
Ursprungligen postat av DrinkBleach
Och du ser dig som moraliskt överlägsen, din skenheliga mutta?

Inte så svårt att känna sig det vad det gäller Simon. Jag hoppas också att han tar livet av sig, men inte för att jag känner någon direkt illvilja mot honom.
Han är grundligt personlighetsskadad på ett sätt man inte kan bota, på samma sätt som man inte kan bota låg IQ eller psykopati, eller en amputerad arm. Vetenskapen är helt enkelt inte där.
Hoppas att han tar mod till sig och gör det enda som kan avsluta hans lidande.
Citera
2018-08-27, 20:28
  #960
Medlem
https://fragbite.se/forum/irl/karlek...dtagit-en-tjej

någon som vågar ladda ned filen?xD
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback