Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-10, 19:58
  #13
Medlem
ze_bandits avatar
Jag tittar inte på tv överhuvudtaget, men när jag hör partinamnen "Samlingspartiet" och "Trygghetspartiet" börjar det ringa varningsklockor, iallafall hos mig. Låter som något direkt taget från 1984. Det är bara en tv-serie, visst, men det är dom stora skarorna som ska programmeras och dom är många. Vi inreder våra rum runt tv-apparaten.. Det är alltför ofta man försöker diskutera med människor och man inser rätt snabbt att dom har inga som helst egna åsikter, men det tragiska är att dom är inte ens medvetna om det.
Citera
2015-02-10, 20:35
  #14
Medlem
ze_bandits avatar
Om man ska spinna vidare lite så tycker jag det är värt att ta upp det ökade trycket från media. Med dom höga frekvenser ämnet tas upp på valfri plattform kan man tro att namnet IS ekar genom huvudet på varenda jävel i västvärlden undre medelklass och uppåt, och jag tror att jag är inte så långt ifrån sanningen. Känner på mig att det kommer inträda stora förändringar i vårat samhälle under en kort tidsram inom en snar framtid om man ska läsa alla tecken.
Citera
2015-02-17, 01:10
  #15
Medlem
Svart magi är deras grund för att få igenom sin vilja. Dessa människor är psykopater som styr hela världen nu med järnhand och får det att se ut som demokrati.

Alla behöver det här, men dessa psykopater gör allt för att förstöra för oss normalt funtade:

www.learntarot.com/less13.htm
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback