Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-12-30, 14:37
  #61
Avstängd
Rationalisternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brage2014
Det är märkligt hur 87% av befolkningen vägrar se problemet
Jag skulle vilja att det blir folkomröstning om invandringen.
Man vill ju inte att våra skattepengar går till araber och somalier och många andra som sitter hemma och rulla tummarna.

Begränsa invandringen med 100% så vi kan vara i fred


Vakna upp svenska folket.
Rösta på SD

Hmm.. Folket är inte kunniga nog att ta beslut i sakfrågor, det är därför vi har experter man röstar på.. Eller ja, så borde det funka, men så har vi Björklund..

Själv ser jag invandring som centralt för min trevnad, jag gillar att se mångfald, det är inte ekonomiskt eller så, det är bara så jag trivs.
Citera
2014-12-30, 14:52
  #62
Medlem
henkesss avatar
Man kan inte begränsa invandringen till 100%, det är inte rimligt såklart för Sverige. Men stoppa flödet borde gå, och utforma en lag. Som säger att papperslösa och upprepade grövre brott från en invandrare, leder till omedelbar utvisning! Utan massa daltande, utvisa dom direkt. Som det är nu får tex papperslösa gratis tandvård, och även gratis socialbidrag i vissa städer! SD är på god väg för att bana väg för en ljusare framtid, men det kommer ta tid.
Citera
2014-12-30, 17:32
  #63
Medlem
TS har helt rätt, om man ens nämner ordet invandrare eller säger åt en invandrare att sluta så är man rasist. Lärare blir ju säkert drabbade av detta jämt... Vad man kan göra åt dessa problem? Jo, rösta på Sverigedemokraterna! De är de enda som vågar ta upp detta problem med massinvandring år efter år, de andra partierna vågar inte göra det för att då blir dem anklagade för rasism! Förstår inte 87 % vilket problem vi har i Sverige pågrund av massinvandring! Man är rasist för allting! Rösta på SD i kommande valen för en bättre framtid!
Citera
2014-12-30, 18:03
  #64
Avstängd
Dr.Kryuchkovs avatar
Jag förstår inte? felet är inte med invandrare och invandring.. snarare är felet att staten inte följer lagen. Sverige behöver bara minska nykomna invandrare med 90%, samt börja följa lagen på allvar, vilket alla invandrare som inte följer lagen börjar sakna sina rättigheter, tills det slutar med att alla som inte följer lagen kastas härifrån.
Citera
2015-01-01, 22:52
  #65
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rationalisterna
Svenskarna styr Sverige, det är ni som är osvenska, inte vi som är för mångkulturen. Tvärt om bär vi vidare på Sveriges kulturarv som ett öppet och varmhjärtat folk.

Men visst kan jag hjälpa dig:

Köp ett privatområde med ett gäng länder på någon avlägsen plats, Sverige har gott om dem.
Bygg hus, få andra vita att flytta in, skapa ert eget samhälle och gör det bästa för er själva.. Varsågod.

Vissa saker stämmer. Svenskarna styr men uruselt och har tappat kontrollen över det egna landet. Stora stadsdelar har man glatt lämnat bakom sig. Men det handlar om så mycket mer än så. Därnäst kallar du svenskvänliga för "osvenska". Men de är riktiga svenskar! Skitsamma vilka ord som du använder dig av.

Svenskarna är inte ett öppet folk utan privata av sig. Varmhjärtade är de men kan ha missat vilket iskallt land som de nu har skapat. Så snälla, lägg av att spela Jesus och kalla dina frustrerade landsmän för dåliga saker.

För övrigt låter du som någon d-a Reinfeldtjugend. "Det finns plats i Sverige"
Citera
2018-09-23, 23:30
  #66
Medlem
Lilabanans avatar
Vi adresserar roten till vad, eller snarare vilka, som genom århundraden har förstört och försökt förstöra länder utav deras egna intressen.

International Jewry är något som sällan talas om nu för tiden men det var väldigt känt förr. Judar har genom sitt använderi utav andra "usery" på engelska tagit järngrepp om land efter land och de använder pengar och ränta. Sök själva och ni får se att judar som ett folk har blivit utkastade ur över 100 länder genom århundradena. Över 350 gånger. Dvs, de har kommit tillbaka till vissa länder och försökt sig på samma maktspel inom bank, media, litterstur, politik m.m. för att sedan bli utkastade igen.

Vi kan prata om återvandring och allt vad det nu är, men om vi inte gör som många prominenta personer gjort genom åren, exempelvis Henry Ford (ja, biltillverkaren) och Martin Luther, Prata om det. Sprid budskapet om den sanna historian om judar. Båda har skrivit mycket bra böcker om judar och deras lögner och allmänt deras sätt att vara- som gör att ett fåtal av dessa judar får total makt inom dem fundamentala organen utav ett land.

Den här mannen läser och kommenterar Fords "The international Jew" mycket bra. Det finns nu 4 delar på han YT kanal. Två är i limited mode trots att han bara läser ur en skrift som finns tillgänglig för allmänheten.
Här är den delen jag finner mest intressant, titta gärna på hans serie om ni inte orkar läsa hela själv. Som sagt 1an och 2an är i limited mode. https://youtu.be/sDFco3agpag

Att hela västmedia idag är anti-vitt är ingen myt, det är helt jävla sant.
__________________
Senast redigerad av Lilabanan 2018-09-23 kl. 23:34.
Citera
2018-09-24, 03:07
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Hur ska vi kunna återta Sverige till svenskarna?

You don't
Citera
2018-09-24, 05:25
  #68
Avstängd
PenisOchPungs avatar
Först och främst så:

1. Stoppa invandringen helt och hållet.
2. Skicka hem precis alla kriminella invandrare, varenda en. De har bränt sin chans.
4. Skicka hem alla invandrare som gått på bidrag i flera år, vars länder som de ändå reser hem till på semester, blivit säkra.

En bra början.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback