Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-08, 17:28
  #13
Medlem
Såååååå

Ca tre års brukande, sedan 3års försök att sluta, sammanlagt ca 6års användande.

I våras vart jag kvitt skiten och har nu inte rört det på nästan ett halvår.

IBOGAINE!
Det vart lösningen för mig och jag kan rekommendera det åt alla som vill komma ur något liknande det jag gjort.
30 timmars svettande och hallucinationer- sen som en ny människa.
Citera
2017-10-08, 17:30
  #14
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yah00
Såååååå

Ca tre års brukande, sedan 3års försök att sluta, sammanlagt ca 6års användande.

I våras vart jag kvitt skiten och har nu inte rört det på nästan ett halvår.

IBOGAINE!
Det vart lösningen för mig och jag kan rekommendera det åt alla som vill komma ur något liknande det jag gjort.
30 timmars svettande och hallucinationer- sen som en ny människa.

Skönt att höra och hoppas det fortsätter så
Citera
2017-10-08, 17:58
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Skönt att höra och hoppas det fortsätter så

Tack!
Det är jag rätt säker på- har en bra inställning och känner inte att jag vill (eller kommer att) ramla tillbaka
Citera
2017-10-09, 20:17
  #16
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yah00
Såååååå

Ca tre års brukande, sedan 3års försök att sluta, sammanlagt ca 6års användande.

I våras vart jag kvitt skiten och har nu inte rört det på nästan ett halvår.

IBOGAINE!
Det vart lösningen för mig och jag kan rekommendera det åt alla som vill komma ur något liknande det jag gjort.
30 timmars svettande och hallucinationer- sen som en ny människa.



Grymt! Vart gjorde du behandlingen? Vad kostade den? Hur gick själva sessionen till? Gav dom dig bara ibogainet och sen skötte det sig själv? Berätta allt!
Citera
2019-01-29, 23:28
  #17
Medlem
Tja!! Sorry det dröjt.
Fortfarande drogfri!!!!

Ok, det kostade mig ca 3000€
Ganska bra med förberedelser - skulle trappa ner men kunde inte. Gjorde gympa och åt ganska bra veckan innan. Jag fick en test dos och sen riktiga dosen, jag var själv i rummet men var övervakad via kamera så fort jag ville något så signalerade jag och personalen kom in.
Skulle kunna berätta massor men vill nog mest bara fram med budskapet:

FUCKING DO IT!!! Om ni verkligen vill bli drogfria.
Fäller nästan en tår då jag skriver detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Grymt! Vart gjorde du behandlingen? Vad kostade den? Hur gick själva sessionen till? Gav dom dig bara ibogainet och sen skötte det sig själv? Berätta allt!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback