Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-25, 13:08
Medlem
Hej,

Jag hade 2000 i sedlar som jag skulle sätta in på mitt bankkonto. Jag gick till Swedbank och skulle sätta in pengarna via deras insättningsmaskin. Jag hann sätta 1000kr i maskinen(ej kontot) innan maskinen gick sönder. personalen kom och sa att jag skulle få tillbaka mina pengar. Fick då fylla i en blankett.

Nu har det gått lite mer än en månad och har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar. Har gått till dom fyra gånger utan resultat, de skyller ifrån sig.

Någon av er på FB som vet vad jag ska göra? Verkar som att de ej vill lämna tillbaks mina pengar. (Har kvitto på att pengarna ej Kom in i kontor och att maskinen gick sönder)
Citera
2014-12-25, 13:30
Medlem
JackTheTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av big-3ljo
Hej,

Jag hade 2000 i sedlar som jag skulle sätta in på mitt bankkonto. Jag gick till Swedbank och skulle sätta in pengarna via deras insättningsmaskin. Jag hann sätta 1000kr i maskinen(ej kontot) innan maskinen gick sönder. personalen kom och sa att jag skulle få tillbaka mina pengar. Fick då fylla i en blankett.

Nu har det gått lite mer än en månad och har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar. Har gått till dom fyra gånger utan resultat, de skyller ifrån sig.

Någon av er på FB som vet vad jag ska göra? Verkar som att de ej vill lämna tillbaks mina pengar. (Har kvitto på att pengarna ej Kom in i kontor och att maskinen gick sönder)

Kontakta Konsumentrådgivare i din kommun.
Citera
2014-12-25, 14:44
Medlem
Hedobald.Braxens avatar
Kontakta deras kundombudsman:
http://www.swedbank.se/om-swedbank/k...-inte-ar-nojd/
Citera
2014-12-25, 14:56
Medlem
Tack så mycket för era svar
Citera
2014-12-25, 15:34
Medlem
Synd att man bara kan kontakta genom brev :/
Citera
2014-12-25, 16:49
Medlem
JackTheTrippers avatar
Citat:

Kanske kan vara värt att komma högre upp i organisationen på banken också. Tänker att de borde ha typ regionschefer.
Citera
2014-12-26, 08:28
Medlem
Hedobald.Braxens avatar
Citat:

Hittade detta på facebook:
Citat:
Swedbank Sverige
Hej igen! Jag har hört mig för en del och det visar sig att det visst går att kontakta kundombudsmannen via mejl. kundombudsmannen@swedbank.se

Frågan är bara varför de inte skriver ut mailadressen. Det verkar som om de vill att det ska vara krångligt att kontakta kundombudsmannen.
Senast redigerad av Hedobald.Braxen 2014-12-26 kl. 08:35.
Citera
2014-12-26, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hedobald.Braxen
Hittade detta på facebook:

Frågan är bara varför de inte skriver ut mailadressen. Det verkar som om de vill att det ska vara krångligt att kontakta kundombudsmannen.
ja annars skulle ju KOM inte ha annat att göra på dagarna än o svara på folks mail :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in