• 33 521 online
  • 1 133 991 medlemmar
  • 58 798 055 inlägg
  • 1
  • 2
2014-12-24, 10:52
Medlem
purezones avatar
Vidrarbefodrar enbart ett mail. Jag har inget med den här shoppen att göra!

Lagerhyllan heter den vad det verkar som så startar den efter alla röda dagar!

http://freetexthost.com/vtqbton64g

----
Ber om ursäkt til mood om det blev 2 trådar nu. Blir det några problem så förflytta gärna tråden i Benso avdelningen.
2014-12-24, 12:15
Medlem
Inte så smart då o lägga upp den.

God jul
2014-12-24, 21:46
Medlem
itworkss avatar
Har dessa funnits på någon annan portal?
Trevlig blue cheese har jag haft förr, men som vanligt beror såklart allt på hur hela processen går.
2014-12-24, 22:00
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Har dessa funnits på någon annan portal?
Trevlig blue cheese har jag haft förr, men som vanligt beror såklart allt på hur hela processen går.
Håller med dig! Har haft fin fint Blue Cheese förut! Som du säger så beror det på den som framställer plantan ifall det blir bra.
2014-12-24, 22:09
Medlem
itworkss avatar
Precis.
Har personen skickat samples lär vi se det efter dessa jävla röda dagar. (Hur kan det fortf finnas -14?)
Senast redigerad av itworks 2014-12-24 kl. 22:37.
2014-12-25, 05:41
Medlem
purezones avatar
PM jag fick om shoppen var falskt. så ni behöver inte ödsla er tid på att maila dessa grabbar.

Dessutom försvinner sidan inom kort fick jag höra med pga av medlem BongoStory s beteende...

Ge fan i att be folk lägga ut trådar om du inte äns själv har kontaktat shoppen. eller du kanske är en konkurrent som vill förstöra. Lägg ner i vilket fall...

Orka inte ta skit för ditt sätt att """"sköta affärer"""" som är lika trögt som att få ett baseboll trä i skallen. eller de e kanske de du fått...

jävla clown.
Senast redigerad av purezone 2014-12-25 kl. 05:52.
2014-12-25, 13:07
Medlem
Strongmanx2s avatar
Själv skickade jag ett PM och de var inte falska, ville bara inte gå ut på ett öppet forum, det var mitt svar.

Frågade om deras Blue Cheese, då det är en underbar Sativa blomma
La en chansning på 1gram Blue Cheese, inte rökt den strainen på evigheter!

Är shoppen röd så har jag förlorat 180kr, big deal. Vad var det för jävla idiot som gick ut med deras hemsida?!

De verkade ju ha ett bra utbud faktiskt.
2014-12-25, 14:37
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Själv skickade jag ett PM och de var inte falska, ville bara inte gå ut på ett öppet forum, det var mitt svar.

Frågade om deras Blue Cheese, då det är en underbar Sativa blomma
La en chansning på 1gram Blue Cheese, inte rökt den strainen på evigheter!

Är shoppen röd så har jag förlorat 180kr, big deal. Vad var det för jävla idiot som gick ut med deras hemsida?!

De verkade ju ha ett bra utbud faktiskt.

Vart har shoppen fått sin kundkrets tidigare?
2014-12-25, 14:40
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Enligt vad som står på hemsidan så har dom funnits på FS tidigare.
2014-12-25, 14:43
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Enligt deras svarsmejl går de inte ut med det mer än något låst forum, men de har varit aktiva inom FS (Flugsvamp?) enligt hemsidan.

Jag chansade med en beställning, har redan förlorat så mycket pengar på den korta tid som varit. Men hade varit så jävla gott att få röka BC vid nyår, inte rökt den sen i somras!
2014-12-25, 15:04
Medlem
Gör nog en beställning med
2014-12-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Men hade varit så jävla gott att få röka BC vid nyår, inte rökt den sen i somras!
Jag förstår precis vad du menar, det är min favoritstrain. Fick smak för den sorten under en amsterdamresa, inget annat weed nånsin har suttit så perfekt, vet inte varför men den var bara perfekt..
  • 1
  • 2