Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-12-24, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonion
Jo har för tillfället hållit mig från att runka i över en månad så brunstig det kam du slå dig i backen att jag är.
Min flickvän skulle aldrig klara det då hon kommer ner bara en tredjedel på mig innan kräkreflexen går igång och hon slutar.
Vet inte om jag är superkänslig eller något men sk "teasandet" ger mig mer överstimulering så att det inte gör ont per se men jag ryggar tillbaka och penisen slaknar då den vill komma undan.

God jul!
Du får ju hjälpa henne på traven lite Det är bara att lägga ena handen bakom huvudet och trycka ner hela kalaset på en och samma gång!
Citera
2014-12-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungrullare
Du får ju hjälpa henne på traven lite Det är bara att lägga ena handen bakom huvudet och trycka ner hela kalaset på en och samma gång!

Tror tyvärr inte att det kommer gå över så bra med henne

Jag får väl försöka prata med henne och tänka över vad som är skönast när jag runkar och försöka visa.
När man är expert på handtrallan så är det ju rent instinktivt hur man gör men får väl försöka förklara
Citera
2014-12-25, 17:24
Medlem
Landsknechts avatar
Jag tycker att det kan vara skönt att runka medan tjejen suger på ollonet. Det är även viktigt att hon inte suger hela tiden, utan tar kortare pauser så att kuken inte blir överstimulerad; stimuleras den för mycket, tappar man känseln och det blir bara svårare och svårare att komma. Mycket slick mot strängen är också skönt.

Dessutom är det viktigt att hon tar satsen i munnen. Det är avtändande om man känner av att hon inte är villig att göra det.
Citera
2014-12-25, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Dessutom är det viktigt att hon tar satsen i munnen. Det är avtändande om man känner av att hon inte är villig att göra det.

Kan va det faktiskt, iaf i min situation
Citera
2014-12-25, 18:35
Medlem
norrlandsguldares avatar
Kan det inte handla om att du, i grund och botten, känner dig obekväm? Det kan vara där spärren sitter. Om du tänder så mycket på att bli avsugen som du nämner, så känns det för mig konstigt att hennes kunskaper är så pass bristande att du inte kan komma. Om hon nu inte tuggar sönder ditt könsorgan, förstås.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in