Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-12-23, 21:54
  #1
Medlem
keysters avatar
Polisen har inlett en förundersökning om händelsen som ska ha inträffat på Södermalm i Stockholm

Incidenten som ska involvera en fighter runt 30-års åldern och har nyligen kommit ifrån en vinst på hemmaplan

Vem?

http://mmanytt.se/blandat/svensk-mma...or-misshandel/
Citera
2014-12-23, 22:00
  #2
Medlem
Läckbergs Simon Sköld? Varning varning! Helt "out of the blue" var bara en spekulation som dök upp.
Citera
2014-12-24, 08:07
  #3
Medlem
Mikojans avatar
Finns det nån ”svensk MMA-stjärna” förutom han med blomkålsöronen? Och han är säkert oskyldig här. Nån som nyss har vunnit kan väl inte vara så svår att identifiera.
Citera
2014-12-24, 10:30
  #4
Medlem
Slumlords avatar
Känns ju som att de ger en hint i slutet av artikeln: "Superior Challenge 11, IRFA 7 och UFC Sweden 3 är de senaste galorna som ägt rum runt Stockholmsområdet."

Finns det några vinnare där som är runt 30?
Citera
2014-12-24, 10:58
  #5
Medlem
habets avatar
'Jycken' vann väl sin match men han känns inte som någon som skulle hamna i något bråk.

Nu vet man ju inte heller hur mycket 'misshandel' det är frågan om, kan ju vara någon knäppskalle på stan som varit framme och provocerat och blivit bortknuffad.
Citera
2014-12-24, 11:16
  #6
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habet
'Jycken' vann väl sin match men han känns inte som någon som skulle hamna i något bråk.

Nu vet man ju inte heller hur mycket 'misshandel' det är frågan om, kan ju vara någon knäppskalle på stan som varit framme och provocerat och blivit bortknuffad.

Lite väl naivt. Vem som helst kan hamna i bråk.
Citera
2014-12-24, 11:34
  #7
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Lite väl naivt. Vem som helst kan hamna i bråk.

Självklart, men jag tror att personer som fightas på den här nivån passar sig noga för att hamna i sådana situationer, de drar sig heller undan och jag uppfattar 'Jycken' som en som heller skulle göra det. Hade vi talat om 'Mad Dog' eller Nate Diaz skulle sannolikheten varit betydligt större om man säger så.

Men precis som jag skrev så kan det ju vara vilken skitsituation som helst som man hamnar i.
Citera
2014-12-24, 15:53
  #8
Medlem
Douche-chills avatar
I den andra tråden uppgavs David Bielkheden vara den misstänkte och sedan postades den här länken: http://a.disquscdn.com/uploads/media...5/original.jpg
Citera
2014-12-24, 22:31
  #9
Medlem
omfgs avatar
Nån som vet vem det är ?
Citera
2014-12-26, 15:56
  #10
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omfg
Nån som vet vem det är ?
Om du syftar på Dav*d B*elkheden, så:

MMA-utövare på professionell nivå sedan 2001. Var uppe och nosade på de största organisationerna i mitten och slutet av 00-talet. Numera tillbaka en bit ner i systemet, mest på galor på hemmaplan.

https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bielkheden
Citera
2016-04-09, 16:37
  #11
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Kan tänka mig att det är han.

En gång när polaren var ute och gick på Södermalm på kvällskvisten så gick han bakom ett promenerande par. Plötsligt tvärvänder mannen i sällskapet på sig (som visar sig vara Bielkheden) , bröstar upp sig och spännblatteglor som en tjackad psykopat på polaren. Min kompis är en snäll nörd med glasögon som flaskbottnar – så jag har svårt att tänka mig att herr Bielkheden skulle kunna uppfatta honom som ett hot. Polaren slapp ur sig ett pip och byte gata.

En fråga: Är Bielkheden någon sorts gangster, eller brukar han kokain eller anabola? Har annars svårt att tänka mig att en seriös idrottsman skulle gå omkring och tuppa sig mot pinnsmala nördar på stan i annat fall.
Citera
2016-04-09, 16:50
  #12
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Kan tänka mig att det är han.
...

|

Kan vara. Men verkar som en felmedicinerad psykopat. Och "stjärna"? Skulle kvällsblaskorna utnämna random slagskämpe som stjärna?

Jo. det skulle dom...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback